اجرای پروژه اصلی و تامین منابع آبی پایدار در روستای دستگرد درگاز

پیرو انتشار کلیپی در خصوص نحوه تامین آب شرب اهالی روستای دستگرد درگاز به اطلاع می رساند: روستای «دستگرد درگاز» با جمعیت ۵۳۴ نفر از توابع بخش گوهران شهرستان بشاگرد بوده که جزو روستاهای بهره مند از مجتمع سهران است که شرکت آب و فاضلاب استان برای تامین آب شرب این روستا نسبت به احداث […]

پیرو انتشار کلیپی در خصوص نحوه تامین آب شرب اهالی روستای دستگرد درگاز به اطلاع می رساند:

روستای «دستگرد درگاز» با جمعیت ۵۳۴ نفر از توابع بخش گوهران شهرستان بشاگرد بوده که جزو روستاهای بهره مند از مجتمع سهران است که شرکت آب و فاضلاب استان برای تامین آب شرب این روستا نسبت به احداث یک باب ایستگاه پمپاژ، یک باب مخزن ذخیره به حجم ۲۰۰ مترمکعب و خط انتقالی (پلی اتیلن سایز ۱۶۰ میلیمتر) به طول ۱۳ کیلومتر اقدام نموده است.  به طوری که در حال حاضرعملیات احداث مخزن ذخیره آب و لوله گذاری خط انتقال به اتمام رسیده و پروژه احداث ایستگاه پمپاژ با ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام است.

همچنین با توجه به عدم بارندگی ها و استمرار خشکسالی ها در سال های اخیر، این مجموعه با هدف تامین آب شرب فعلی این روستا و گذر از بحران و تنش ناشی از بی آبی، از ابتدای خرداد ماه سال جاری اقدام به احداث یک باب ایستگاه پمپاژ موقت حد فاصل روستای کارگنجی و دستگرد درگاز متشکل از یک مخزن پلی اتیلن ۱۰  مترمکعبی ، یک دستگاه الکتروپمپ ۱۱ انتقال آب به مخزن و شبکه توزیع قدیمی روستا نموده است.

لازم به ذکر است، تا زمان اتمام پروژه اصلی و تامین منابع آبی پایدار در روستای «دستگرد درگاز»، آبرسانی به مشترکان این روستا از طریق شبکه توزیع و به صورت یک روز در میان  صورت می گیرد و چاهک های آبی اشاره شده در کلیپ منتشره نیز مربوط به شرکت آب و فاضلاب نمی باشد. .

در پایان ضمن عذرخواهی از مردم صبور«دستگرد درگاز» ، این شرکت اطمینان می دهد تمام تلاش و توان خود را در جهت تامین آب شرب مورد نیاز شما مردم عزیز به کار گیرد.

ضمنا مشترکان محترم می توانند درصورت داشتن هرگونه مشکلی در بخش آب و یا فاضلاب با مرکز ارتباطات مردمی ۱۲۲ شرکت آب و فاضلاب استان تماس حاصل نمایند.

روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب هرمزگان