اجرای طرح یاوران برق ویژه اعضای کانون و پرورش فکری کودکان استان سمنان

طرح یاوران برق، ویژه آموزش اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان در قالب "جشن روشنان" اجرا شد.

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق استان با عنوان این مطلب بیان کرد: این طرح آموزشی با مشارکت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و شرکت توزیع برق استان به اجرا در می آید.

ابوالفضل همتی گفت: در قالب این طرح ، کارشناسان شرکت توزیع برق استان در شهرستان های مختلف و در مراکز آموزشی کانون حضور یافته و در کلاسها و کارگاه های آموزشی، راهکارهای مصرف صحیح برق را به دانش آموزان عضو ارائه خواهند نمود.

وی اظهار کرد: علاوه بر آموزشهای چهره به چهره در نظر است به منظور بهره گیری از ظرفیت های هنری، فراخوان نقاشی با موضوعات مدیریت مصرف و ایمنی در برق نیز با هماهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، ویژه اعضای آن برگزار و از منتخبین نیز به نحوی شایسته تقدیر به عمل می آید.

یادآور می شود: در مراسم “جشن روشنان” ویژه آغاز اجرای طرح یاوران برق، ۲۰۰ نفر از اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان حضور داشته و با استفاده از ظرفیت های هنری، نمایشی، هم خوانی شعر بابا برقی، خوانش متن ادبی با موضوع مصرف درست برق، روایت قصه درخصوص مشترک کم مصرف و اجرای مسابقه و روشهای صحیح استفاده از برق به دانش آموزان حاضر در این برنامه آموزش داده شد.