استاندار هرمزگان مطرح کرد:

اجرای طرح های ساماندهی و لایروبی رودخانه های فصلی هرمزگان سرعت بیشتری می یابد

برای اجرای طرح ها ی ساماندهی و لایروبی رودخانه های فصلی هرمزگان تاکنون منابع و اعتبارت مناسبی بیش بینی شده که با تزریق اعتبارات جدید سرعت اجرای آنها نیز بیشتر خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای هرمزگان، استاندار هرمزگان در بازدیدی که حسین رئیسی نماینده شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، مدیرعامل شرکت آب منطقه ای هرمزگان، فرماندار و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی در آن حضور داشتند، با حضور در شهرستان میناب از طرح های ساماندهی رودخانه‌های فصلی این شهرستان بازدید و در جریان آخرین وضعیت اجرای این طرح ها قرار گرفت.

مهدی دوستی در حاشیه بازدید از این طرح‌ها، ساماندهی رودخانه‌های فصلی را یکی از اولویت‌های مهم استان برشمرد و گفت: در طرح ساماندهی رودخانه‌های فصلی به دنبال لایروبی و سپس ایجاد دیوار حفاظتی برای افزایش امنیت روستاها هستیم.

وی افزود: برای اجرای طرح ها تاکنون منابع و اعتبارت مناسبی جذب شده و در هفته پیش‌رو هم بخش قابل توجهی از اعتبارات مورد نیاز به استان تزریق می‌شود که سبب سرعت بخشی به این پروژه‌ها خواهد شد.

نماینده عالی دولت در هرمزگان با تقدیر از تلاش‌های نماینده شرق هرمزگان در مجلس برای ارتقای سطح خدمات به مردم گفت: با رایزنی انجام شده با وزارت نیرو بخش اصلی اعتبارات مورد نیاز طرح ساماندهی رودخانه‌های فصلی به زودی پرداخت می‌شود.

گفتنی است استاندار هرمزگان از پروژه ساماندهی رودخانه‌های فصلی روستاهای چاه اسماعیل، گوربند، نوبند و کولغ کاشی بازدید کرد، اعتبار مورد نیاز برای اجرای طرح ساماندهی رودخانه چاه اسماعیل ۸ میلیارد تومان و ساماندهی رودخانه گوربند ۱۷ میلیارد تومان پیش بینی شده است.