در راستای پایداری خطوط برق رسانی انجام شد؛

اجرای طرح بهینه سازی ۵۰ کیلومتر شبکه توزیع برق در شهرستان مهدیشهر

به منظور ارتقای پایداری خطوط برق رسانی، 40 کیلومتر شبکه فشارمتوسط هوایی و 10 هزار متر شبکه فشارضعیف هوایی در شهرستان مهدیشهر، اصلاح و بهسازی شد.

مدیر توزیع برق شهرستان مهدیشهر با عنوان این مطلب گفت: در راستای پروژه کاهش تلفات انرژی الکتریکی، در نه ماهه ی امسال، ۱۰ هزار و ۷۸۳ متر شبکه فشار ضعیف هوایی سیمی این شهرستان، به کابل خودنگهدار تبدیل شده است.

حسین حافظی با بیان این که در راستای تامین برق مشترکان جدید چهار هزار و ۵۰۰ متر شبکه فشار ضعیف دایر گردیده افزود: برای تغذیه برق مشترکین، ۱۵ ایستگاه هوایی توزیع برق به قدرت ۵۰۰ کیلوولت آمپر نصب و بهره برداری گردیده و مجموع ظرفیت پست های توزیع برق شهرستان، هم اینک هفت هزار و ۹۵ مگاولت آمپر است.

وی تعداد پروژه های عمرانی برق رسانی در سطح شهرستان در نه ماهه سال جاری را ۴۲۲ مورد عنوان کرد و یادآور شد: مبلغ ۹۹ میلیارد و ۷۲۲ میلیون ریال صرف بهره برداری از این تعداد پروژه شده است.

وی تصریح کرد: نصب پست هوایی خیابان یاس شهرک شهید کلاهدوز شهمیرزاد به جهت کاهش تلفات برق و کاسته شدن شعاع تغذیه فشارضعیف، احداث شبکه و پست هوایی خیابان یخچال شهمیرزاد و بهینه سازی شبکه فشار ضعیف و جا به جایی پایه های وسط معبر روستای فولادمحله، از جمله پروژه های در دست اقدام این مدیریت تا پایان سال جاری به شمار می رود.