طرح آبرسانی ۱۷۰۰ روستا

رئیس جمهور با اشاره به اجرای طرح جهاد آبرسانی در ۱۷۰۰ روستای کشور گفت: در طول یکسال گذشته به اندازه تمام دوره دولت دوازدهم نیروگاه در کشور ساخته شده است.

رئیس جمهور با اشاره به اجرای طرح جهاد آبرسانی در ۱۷۰۰ روستا کشور گفت: در طول یکسال گذشته به اندازه تمام دوره دولت دوازدهم نیروگاه در کشور ساخته شده است.

به گزارش برقآب، به نقل از روابط عمومی ساتکاب “آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی” امروز پنج‌شنبه در ادامه برنامه‌های سفر دولت مردمی به استان خوزستان، در اجتماع باشکوه و عظیم مردم اهواز گفت: دولت مردمی به شدت در حال تلاش برای جبران عقب‌ماندگی‌ها در خوزستان است و به عنوان مثال کاری که در طول دوره این دولت در زمینه فاضلاب انجام شده در حال برابری با کاری است که در ۳۰ سال گذشته انجام شده و در ازای ۱۲ جبهه کاری در گذشته، امروز ۱۵۰ جبهه کاری در زمینه اجرای طرح فاضلاب فعال شده‌اند.

​رئیس جمهور همچنین با اشاره به اجرای طرح آبرسانی به ۱۷۰۰ روستای کشور که طرح‌های مربوط به ۱۷۴ روستای خوزستان صبح امروز مورد بهره‌برداری قرار گرفت، اظهار داشت: در حدود یکسال گذشته به اندازه کل دوره دولت دوازدهم نیروگاه‌سازی شده و در زمینه رفع کاستی‌های زیرساختی در کشور کارهای جهادی در حال انجام است.

آیت‌الله رئیسی با بیان اینکه رفع ناترازی‌های در زمینه آب و برق و ایجاد اشتغال جزو اولویت‌های در دستور کار دولت مردمی است، تصریح کرد: همه طرح‌های مربوط به این بخش‌ها با جدیت در حال اجراست و بنده شخصا پیگیر آنها خواهم بود.