اجرای طرح‌های احداث و اصلاح شبکه توزیع برق در آرادان

مدیرتوزیع برق شهرستان آرادان از اجرای طرح‌های توسعه‌ای و بهینه‌سازی شش هزار و ۶۶۵ متر شبکه فشار متوسط و فشار ضعیف هوایی و زمینی در این شهرستان خبر داد. رحمان اشرفی با بیان این که برای تغذیه برق مشترکان جدید، ۹ ایستگاه هوایی توزیع برق در نقاط مختلف این شهرستان نصب شده اظهار کرد: با بهره برداری […]

مدیرتوزیع برق شهرستان آرادان از اجرای طرح‌های توسعه‌ای و بهینه‌سازی شش هزار و ۶۶۵ متر شبکه فشار متوسط و فشار ضعیف هوایی و زمینی در این شهرستان خبر داد.

رحمان اشرفی با بیان این که برای تغذیه برق مشترکان جدید، ۹ ایستگاه هوایی توزیع برق در نقاط مختلف این شهرستان نصب شده اظهار کرد: با بهره برداری از این تعداد ترانس هوایی، ۷۵۰ کیلو ولت آمپر به ظرفیت پست های توزیع برق آرادان اضافه شده است.

وی بیان کرد: در راستای طرح هوشمندسازی از آغاز امسال تا به حال، هفت دستگاه کنتور فهام نصب گردیده و هم اینک ۳۰۲ دستگاه کنتور هوشمند در قالب طرح فراسامانه اندازه گیری و مدیریت در این شهرستان نصب شده است.

اشرفی با عنوان این که بهره‌برداری از ۲۵ پروژه عمرانی برق رسانی، از جمله اقدامات صورت پذیرفته از شروع سال جاری تا زمان حاضر است یادآور شد: مبلغ سه میلیارد و ۱۵۱ میلیون ریال صرف اجرای این تعداد پروژه شده است.

وی تصریح کرد: بهینه سازی شبکه فشار ضعیف روستاهای فروان و داورآباد، اصلاح پست عمومی هوایی ده سراب، بهسازی بخشی از شبکه فشار ضعیف هوایی روستای ده سرآب و بهینه سازی شبکه فشار ضعیف شهر کهن آباد، در زمره اقدامات پیش بینی شده تا پایان شهریور ماه امسال به شمار می رود.