اجرای سه طرح آبرسانی روستایی در بخش سیلوانا شهرستان ارومیه

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی از در دست اجرا بودن سه طرح آبرسانی روستایی در بخش سیلوانا شهرستان ارومیه خبر داد.

اجرای سه طرح آبرسانی روستایی در بخش سیلوانا شهرستان ارومیه

 

به گزارش پایگاه خبری برقآب، به نقل از شرکت آب وفاضلاب استان آذربایجان غربی؛ محمد اشرفی در جلسه بررسی و اتخاذ تصمیم در خصوص مسائل بخش سیلوانا که به ریاست رییس کل دادگستری استان آذربایجان غربی و در محل بخشداری سیلوانا برگزار شد، اظهار داشت: در حال حاضر سه طرح آبرسانی روستایی به روستاهای نوئی، راژان و انبی در دست اجرا است.

وی افزود: برای اجرای این سه طرح آبرسانی در سال جاری ۱۱۰میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده و در حال حاضر از ۵۵ تا ۷۸درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار هستند.
وی با اشاره به مشکلات تامین آب شرب در برخی روستاهای منطقه گفت: ۳۵ روستا در قالب ۸ مجتمع با مشکل قطعی و یا افت فشار آب مواجه هستند که برای تامین آب شرب این روستاها ۲۴۰ میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی با بیان اینکه سه طرح آبرسانی به این روستاها در شورای برنامه‌ریزی شهرستان مطرح شده است،  گفت: موضوع تامین آب شرب این روستاها بایستی در شورای برنامه‌ریزی تصویب و اعتبارات مورد نیاز از محل اعتبارات استانی تخصیص تا به مرحله اجرا گذاشته شوند.