اجرای رزمایش سراسری پایش و رصد مدیریت مصرف برق در زنجان

با هدف جلب مشارکت مشترکان اداری و سازمان های دولتی و کنترل بار شبکه، رزمایش پایش و رصد مدیریت مصرف برق دستگاه ها و سازمان های دولتی استان زنجان در قالب طرح “شهید عباسپور” همزمان با سراسر کشور، با مشارکت گسترده نیروهای بسیجی و عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان برگزار شد. به گزارش […]

با هدف جلب مشارکت مشترکان اداری و سازمان های دولتی و کنترل بار شبکه، رزمایش پایش و رصد مدیریت مصرف برق دستگاه ها و سازمان های دولتی استان زنجان در قالب طرح “شهید عباسپور” همزمان با سراسر کشور، با مشارکت گسترده نیروهای بسیجی و عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان، رزمایش سراسری پایش و رصد مدیریت مصرف برق کشور با محوریت مصارف ادارات،صنوف، کسبه و جلب مشارکت مشترکان خانگی با یاد شهید عباسپور در ستاد و تمامی امورهای توزیع برق استان زنجان همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

این مانور با حضور مدیرعامل و معاونین شرکت، جانشین فرمانده سپاه فرماندهان سپاه پاسداران استان و فرمانده جامعه زنان سپاه و نیز با حضورمدیرکل بحران و مدیر کل پدافند غیرعامل استانداری زنجان، رئیس بسیج ادارات استان وهمچنین فرمانده پایگاه شهید تجلی شرکت، در محل ستاد شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان برگزار شد.
عملیات اجرایی رزمایش مدیریت بار ادارات با هدف تحکیم فرهنگ مدیریت مصرف با فرمان سردار طهماسبی جانشین فرماندهی سپاه ناحیه زنجان با یاد شهید عباسپور در تمامی امورهای دهگانه توزیع برق زنجان آغاز شد.
سردار طهماسبی ضمن تبریک عید سعید غدیرخم ، بر ضرورت همکاری سپاه پاسداران در مدیریت مصرف برق در بخش خانگی، اداری و …تاکید کرد .

مهندس علیزاده مدیرعامل توزیع برق زنجان درخصوص تعداد اکیپ های عملیاتی و همکاران و تعداد ادارات که جهت بررسی و رصد وضعیت مصرف برق در ارتباط با وزارت نیرو ارائه گزارش کرد و افزود: رزمایش سراسری پایش و رصد مدیریت مصرف برق استان زنجان با حضور ۸۱ نفر در قالب ۳۰ اکیپ برگزار شد. در این رزمایش اکیپ های عملیاتی با مراجعه به ۱۳۸ سازمان دولتی در دو بخش میزان مصرف برق ادارات را (قبل از ساعت ۱۳ و بعد ازساعت ۱۳) مورد پایش قرار دادند.
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان زنجان با اشاره به اینکه همکاری بسیج و سپاه با صنعت برق از گذشته وجود داشته و در آینده هم ادامه خواهد داشت، گفت: مجموعه‌های سپاه و بسیج در عرصه‌های مختلف مدیریت مصرف و فرهنگ سازی، همکاری‌ خوبی را با شرکت توزیع برق استان داشتند و این همکاری ها همچنان نیز ادامه دارد.

وی در این مانور سراسری ضمن قدردانی از بسیج بابت حضور موثر در حوزه مدیریت مصرف برق و ایجاد و تحکیم فرهنگ مدیریت مصرف درسطح جامعه، افزود:در این روزهای سخت که با کاهش نزولات آسمانی، کاهش آب منابع زیرزمینی و نیروگاه های برق آبی مواجه هستیم، مدیریت مصرف در حوزه آب و برق بیش از گذشته باید مورد توجه قرار گیرد.
مهندس علیزاده با اشاره به اهمیت مدیریت مصرف در بخش خانگی افزود: مردم فهیم استان با رعایت نکاتی ساده به راحتی می توانند در مصرف برق و آب صرفه جویی کنند و در این روزهای گرم یاریگر خدمت گزاران خود در صنعت آب و برق باشند.
وی در پایان تاکید کرد: با حضور بسیج در ادارات، نهاد ها، ارگان ها و محلات، فرهنگ مدیریت مصرف برای سالیان آتی درسطح کشوری در تمامی لایه ها نهادینه خواهد شد.