اجرای خط انتقال آب از سد آزاد به مخزن شویشه

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان از اجرای خط انتقال لوله سایز ۱۶۰ پلی اتیلن از خط انتقال سامانه سد آزاد به طول ۴.۵ کیلومتر تا مخزن ۵۰۰ مترمکعبی شویشه جهت رفع کامل کمبود آب شرب در این شهر خبر داد. به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کردستان، مهندس علیرضا تخت شاهی با بیان […]

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان از اجرای خط انتقال لوله سایز ۱۶۰ پلی اتیلن از خط انتقال سامانه سد آزاد به طول ۴.۵ کیلومتر تا مخزن ۵۰۰ مترمکعبی شویشه جهت رفع کامل کمبود آب شرب در این شهر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کردستان، مهندس علیرضا تخت شاهی با بیان این مطلب افزود: در فاز بعدی با خرید و نصب فیلتر شنی جهت تصفیه آب، پروژه به طور کامل به اتمام خواهد رسید.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: همچنین پروژه اصلاح شبکه آب محلات پائین دست شهر شویشه به همراه اصلاح انشعابات به طول ۱.۵ کیلومتر به اتمام رسید و با در مدار قرار گرفتن شبکه های جدید، شبکه های قدیمی و فرسوده(گالوانیزه) که منجر به اتفاقات متعدد و نارضایتی شهروندان شده بود از مدار خارج گردید.

وی تصریح کرد: همچنین اصلاح شبکه فاضلاب محلات پائین دست شویشه به همراه انشعابات به طول ۱۲۰۰ متر در این شهر اجرا شد.

مهندس تخت شاهی یادآور شد: در هفته گذشته نیز یک چاه جدید آب با ظرفیت ۳ لیتر بر ثانیه آبدهی و لوله گذاری  به میزان ۱۶۰۰ متر وارد مدار شد تا کم آبی ناشی از افت منابع آبی را در این شهر کاهش دهد.