اجرای برنامه های مدیریت سبز و طرح های بهینه سازی اداره نظارت بر خدمات

به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق هرمزگان، حامد خوشبخت عنوان کرد: این اداره طی شش ماهه دوم سال ، باز سازی و بهینه سازی اتاق کارگران خدماتی و بهسازی و رنگ آمیزی انبار ادوات نظافت صنعتی،آماده سازی باغ جلو سالن توربین جهت کشت ۳۰۰ نهال لیمو، تمیز کاری و پاک سازی محوطه پساب […]

به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق هرمزگان، حامد خوشبخت عنوان کرد: این اداره طی شش ماهه دوم سال ، باز سازی و بهینه سازی اتاق کارگران خدماتی و بهسازی و رنگ آمیزی انبار ادوات نظافت صنعتی،آماده سازی باغ جلو سالن توربین جهت کشت ۳۰۰ نهال لیمو، تمیز کاری و پاک سازی محوطه پساب از علف های هرز و درخت های خودرو، تمیز کاری استخر بلودان و بهینه سازی گلخانه نیروگاه، بهسازی اتاق کارکنان کانتین و کاشت ۷۰۰۰ گل فصلی در برنامه های کاری خود دارد.

حامد خوش بخت افزود: بهینه سازی و تجهیز اتاق کارگران برای اولین بار رقم می خورد که پس از اتمام کار در شرایط سخت و اضطراری، بتوانند در محیط بهتری استراحت و تجدید قوا نموده و بهره وری آنها افزایش پیدا کند.

رییس اداره نظارت بر خدمات نیروگاه بندرعباس در ادامه در خصوص نگهداری ادوات نظافت صنعتی بیان کرد: با توجه به رطوبت بالای محیط با بهسازی محل نگهداری می توان طول عمر این ادوات را افزایش داد.

خوشبخت یکی دیگر از اقدامات آینده را آماده سازی زمین چمن رو به روی سالن توربین عنوان کرد و گفت با توجه به از بین رفتن چمن های این محل و کمبود آب و همچنین مصرف بالای آب برای رشدچمن تصمیم بر این شد که زمین این قسمت را احیا و جهت کشت نهال لیمو در شرایط محیطی مناسب اقدام شود.لزوم تمیزکاری و هرس کردن محیط پس آب هم از جهت خطر آتش سوزی و هم آسیب دیدگی خطوط لوله های آب و گاز ایجاد وسعت دید و از بین بردن فضای زندگی موش خرما و مارها و ایجاد فضای سبز مناسب و کاشت درختان مثمر و سایه دار مد نظر این اداره می باشد.

رئیس اداره نظارت بر خدمات افزود: احیای استخر بلودان برای ذخیره آب و استفاده برای آبیاری فضای سبز نیروگاه با توجه به مشکل بی آبی و مدیریت مصرف آب یکی دیگر از اقدامات این اداره می باشد.

بازسازی اتاق کارگران سالن غذا خوری و ساخت حمام و سرویس بهداشتی در جنب محل کار از دیگر اولویتهای این اداره می باشد که با کامل شدن چرخه واکسن کرونا و باز شدن درب کانتین غذا خوری در آینده نزدیک و رعایت بهداشت، این در محیطی برابر ضوابط بهداشتی بازسازی و تجهیز می گردد. همچین به موازات این اقدام به علت نبود حمام و سرویس بهداشتی در فاصله مناسبی از کانتین یک باب حمام و توالت بهداشتی نیز در جنب کانتین غذاخوری احداث و بزودی به بهره برداری می رسد. خوشبخت در پایان خاطر نشان کرد: در آغاز شش ماهه دوم سال اداره نظارت بر خدمات آمادگی کاشت ۷۰۰۰ هزار گل فصلی در گلخانه مستقر در شهرک مسکونی با صرفه جویی ریالی قریب ۳۰۰/۰۰۰/۰۰ریال جهت کاشت در کلیه بلوارهای نیروگاه و باغچه های کناری پارک و باغ نیروگاه را دارد.