اتفاق شبکه آبرسانی روستاهای بخش فیرورق رفع شد

رفع اتفاقات شبکه آبرسانی روستاهای بخش فیرورق

به گزارش برقاب،مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوی از رفع ۷ مورد اتفاق شبکه آبرسانی در روستاهای بخش فیرورق این شهرستان خبر داد.

یداله سلطانی اظهار داشت: در پی گزارش سامانه ۱۲۲ مبنی بر ترکیدگی لوله شبکه توزیع آب روستاهای پسک سفلی ، هندوان و زاویه حسن خان در هفت نقطه ، اکیپ اتفاقات به محل‌های اعلام شده اعزام و با تلاش بی وقفه که تاپاسی از شب و در هوای بسیار سرد ادامه داشت، اتفاقات به وقوع پیوسته رفع و آب پایدار در شبکه جریان یافت.

وی افزود: در راستای تغییر و بهبود استاندارد های خدمات آبرسانی به روستاها، شرکت آب و فاضلاب در تلاش است بر اساس وظیفه ذاتی خود با تمام توان و ظرفیت، سطح خدمات رسانی به روستاها را در قالب برنامه‌های کوتاه مدت از جمله اصلاح و رفع اتفاق شبکه آبرسانی حوادث شبکه و خطوط انتقال آب روستایی، به سطح مطلوبی برساند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوی با بیان اینکه تحقق ارتقای سطح خدمات رسانی به روستاها نیازمند زمان و توان و تجهیزات مضاعفی است، اظهار کرد: با توجه اولویت شرکت آب و فاضلاب که رفع دغدغه های مردم در بخش آب روستایی است، در کوتاه ترین زمان ممکن نسبت به رفع این دغدغه ها اقدام می‌شود.