ابلاغ گلوگاه های تخصصی و عمومی فساد در صنعت برق

در راستاي اجراي الزامات قانوني در حوزه سلامت و مقابله با فساد اداري برنامه عملياتي سلامت اداري،گلوگاه هاي تخصصي و عمومي فساد در صنعت برق كه با هم انديشي كارشناسان دفاتر تخصصي استخراج شده بود، به شركت هاي زيرمجموعه ابلاغ شد.

به گزارش برقآب، به نقل از پایگاه خبری توانیر، در راستای اجرای الزامات قانونی در حوزه سلامت و مقابله با فساد اداری برنامه عملیاتی سلامت اداری،گلوگاه های تخصصی و عمومی فساد در صنعت برق که با هم اندیشی کارشناسان دفاتر تخصصی استخراج شده بود، به شرکت های زیرمجموعه ابلاغ شد.

لیست به روزشدهی گلوگاه های فساد اختصاصی و عمومی شرکتهای زیرمجموعه به همراه راهکارهای پیشنهادی جهت رفع آنها، به کلیه شرکت های زیرمجموعه ابلاغ شد.

در این راستا کمیته های سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم شرکتهای زیرمجموعه موظف  به تشکیل  کارگروههای تخصصی به منظور بررسی هریک از گلوگاهها و تعیین گامهای اجرایی رفع و اصلاح آنها با امعان نظر به راهکارهای پیشنهادی ارائه شده ضمن مشخص نمودن زمان بندی و متولی اجرای هر گام و ارائه گزارش به کمیته شده اند.
همچنین تشکیل تیمهای بازرسی تخصصی به منظور پایش گلوگاههای فساد و نظارت بر حسن اجرای اقدامات اصلاحی و گامهای اجرایی تعیین شده توسط کارگروهها و ارائه گزارش به کمیته سلامت اداری شرکت، ارائه پیشنهادهای اصلاحی در خصوص گلوگاهها و راهکارهای آن به دبیرخانه کمیته سلامت اداری توانیر و تدوین گزارش عملکرد آن در نظارت و رفع گلوگاههای فساد و مقایسه وضعیت گلوگاه نسبت به سال گذشته و ارسال آن به دبیرخانه کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم شرکت توانیر از دیگر الزاماتی است که در این ابلاغیه به شرکت های زیرمجموعه و تابعه صنعت برق اعلام شده است.
لازم به ذکر است مصادیق و راهکارهای گلوگاه های مذکور با هم اندیشی همکاران دفاتر تخصصی مرتبط تدوین شده است.