فرماندار شهرستان فریمان :

ابتکار حضور مدیران ارشد در جمع مردم بسیار ارزنده و قابل تقدیر است

در ادامه حضور مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان رضوی در شهرستان فریمان که به منظور ملاقات مردمی صورت گرفته بود ، مهندس ذبیحی با فرماندار ، دادستان و اعضای شورای شهر فریمان دیدار کرد .

به گزارش روابط عمومی ، در این نشست اکبری فرماندار شهرستان ، ضمن تجلیل از اقدام ابتکاری مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان رضوی در تعریف دوشنبه های مردمی ، این اقدام ارزشمند را از مطالبات رهبری و دولت دانست و ابراز امیدواری نمود سایر مسئولین نیز این حرکت را در جهت رفع مشکلات مردم تداوم بخشند .
وی حفظ روحیه جهادی و پاسخگویی به مطالبات مردم را از اولویت های اصلی دولت برشمرد و از خدمت رسانی به مردم به عنوان عملی که نتایج دنیوی و اخروی به همراه دارد یاد کرد .
همچنین مهندس ذبیحی با اشاره به شعار شرکت « تلاش همه برای خاص بودن» و ذکر جایگاه صنعت برق به عنوان زیرساخت بخش های مختلف ، هماهنگی دستگاه های اجرایی برای حل مشکلات را عاملی اساسی برای تحقق شعار خدمت رسانی دانست .
وی با بیان این نکته که شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان رضوی علیرغم مشکلات عدیده در بخش نقدینگی و کمبود اعتبارات ، تمام تلاش خود را در جهت پاسخگویی به مطالبات به حق مردم به کار خواهد بست ، از فرماندار به عنوان نماینده عالی دولت و دادستان به عنوان نماینده عالی قوه قضائیه در شهرستان ، درخواست نمود همکاری و هماهنگی لازم در جهت پیشبرد برنامه های صنعت برق از جمله مدیریت مصرف برق ، وصول مطالبات ، مقابله با رمز ارزهای غیرمجاز و … داشته باشند .
شایان ذکر است در این جلسه ، تصمیماتی در خصوص برخی مشکلات شهرستان در بخش برق از جمله روشنایی معابر ، توسعه شبکه و واگذاری انشعابات خارج از محدوده گرفته شد و در پایان با اهدای لوح تقدیر و سبد گل از تلاش‌های مهندس ذبیحی تقدیر شد.