در ارتباط برخط تصویری با شرکت توانیر:

آیین معارفه مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد برگزار و سکان هدایت این شرکت به دست علی جم سپرده شد.

به گزارش دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان یزد ، مهندس آرش کردی، مدیرعامل شرکت توانیر ، ضمن معرفی مهندس علی جم به عنوان مدیرعامل جدید ، تجربه بسیارموثر وی در صنعت برق و ویژگی خوب به لحاظ علمی او را متذکر شد و گفت : مهندس علی جم با شناخت خوب از ظرفیت های مهندسی و داشتن قابلیت های خوب مدیریتی می تواند مسیر را برای رسیدن اهداف متعالی صنعت برق در شرایط سخت فراهم نماید.

وی منفورترین واژه در صنعت برق را خاموشی بیان کرد و به موضوع ناترازی تولید و مصرف اشاره ای کرد و گفت: بزودی قدر وسهم مصرف هر استان در پیک بار تابستان مشخص و اعلام می شود و مدیران هر استان هم می بایست با همه ظرفیت های موجود برای تامین برق پایدار تلاش کنند.
این مسئول یزد را به لحاظ کار فرهنگی برای مدیریت مصرف پیشرو خواند و بر تلاش برای گسترش مفاهیم مدیریت انرژی در جامعه تاکید کرد.
مهندس علی جم ، مدیرعامل جدید این شرکت نیز با اشاره به اقدامات در دست اقدام در سطح استان ، خاطرنشان کرد : مقاوم سازی شبکه های برق به دلیل خوردگی بالا شبکه در استان که سالانه منجر به حوادث سقوط تیر برق و خسارت به شبکه ها می شود دارای اهمیت ویژه ای است.
وی مدیریت تقاضا و موضوع کاهش خاموشی برق را بسیار مهم خواند و افزود : استان یزد به لحاظ صنعتی بودن و حساسیت بخش صنعت به استمرار انرژی در موقعیت حساسی قرار گرفته و همه دغدغه صنعت برق تامین برق پایدار این بخش است.
این مسئول طرح جایگزینی چراغ های پر بازده ال ای دی با چراغ های پر مصرف موجود برای کاهش ۱۰ مگاواتی مصرف روشنایی ، پیگیری احداث نیروگاه های خورشیدی و توسعه طرح جایگزینی کنتورهای هوشمند را مورد اشاره قرار داد.