آیین تکریم و معارفه مدیر امور ۲ برق شهرستان بوشهر برگزار شد

آیین تکریم و معارفه مدیر امور ۲ برق شهرستان بوشهربا حضور جناب آقای رحیمی فرماندار محترم شهرستان بوشهر، آقای عابدی معاون سیاسی ، و هیات همراه و اقای مهندس حشمتی مدیرعامل محترم شرکت ، معاونین ، مدیران و کارکنان امور ۲ شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر برگزار شد ، در این مراسم با تجلیل از آقای مسعود خالقی، آقای امین غریبی به عنوان مدیر جدید معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر، غلامرضا حشمتی در این آیین با تبریک سال نو و فرارسیدن ماه مبارک رمضان اظهار کرد: از مشترکان فهیم بوشهری برای مشارکت در مصرف بهینه برق در سال ۱۴۰۰ کمال قدردانی و تشکر را داریم.
مدیرعامل شرکت توزیع شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر بیان کرد: برای سال جدید نیز در راستای تحقق شعار سال رهبر معظم انقلاب مبنی بر تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرینی ویژه‌برنامه‌های متنوعی تدارک دیده شده است.
حشمتی ادامه داد: در سال گذشته با کاهش نزولات آسمانی و به دنبال آن کاهش تولید برق، صنعت برق با چالش‌هایی مواجه بود که در این زمینه با مدیریت اعمال شده ، استان با کمترین میزان خاموشی ممکن مواجه بود.
وی ادامه داد: برای سال جاری نیز تلاش شده تا با وجود کاهش تولید برق با استفاده از ظرفیت بخش‌های مختلف شاهد اعمال خاموشی به مشترکان نباشیم.
حشمتی افزود: امسال نیز بیش از ۱۲هزار مگاوات کمبود تولید در سطح کشور وجود دارد. لذا وزارت نیرو برنامه‌های متنوعی برای مدیریت پیک تابستان تدارک دیده است.
وی ادامه داد: در حال حاضر حدود ۱۰ هزار کنتور هوشمند در بخش‌های صنعتی و کشاورزی استان بوشهر نصب شده است.
حشمتی افزود : همچنین در راستای مدیریت مصرف و کنترل پذیری بیش از هشت هزار تفاهمنامه برای مشترکان دیماندی استان بوشهر در حال انجام است که امسال شمار تفاهمنامه‌ها به میزان ۲ هزار تفاهمنامه فراتر از پارسال است.
وی افزود: با توجه به اینکه ۸۱ درصد مصرف برق استان بوشهر در بخش خانگی است انتظار است مشترکان اهتمام جدی در صرفه جویی خاصه در بحث سرمایشی داشته باشند.
حشمتی اظهار کرد: در بخش عمومی اداری نیز برای مدیریت پیک بار تابستان کاهش مصرف انرژی ادارات پیش بینی شده که با هماهنگی و حمایت مسئولان ارشد استان و بویژه استاندار محترم اجرایی خواهد شد.
حشمتی اظهار کرد: در راستای تکریم ارباب رجوع پاسخگویی شایسته به مردم در اولویت‌های جدی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر است.
صالح رحیمی فرماندار شهرستان بوشهر افزود: استان بوشهر در ایام نوروز میزبان چندین میلیونی مسافران بود که با تدابیر صورت گرفتی میزبانی از آنها به بهترین نحو ممکن به اجرا درآمد، ایشان از زحمات همه مسئولان امام جمعه محترم بوشهر ، استاندار محترم ، فرماندهی محترم سپاه امام صادق (ع) ، ارتش محترم و شرکت توزیع برق استان و سایر دست اندارکاران که با حمایت لازم موجبات مهمانپذیری مناسب شهر بوشهر را فراهم داشتند تشکر نمودند.
رحیمی عنوان کرد: مسئولان صنعت برق استان در تعامل کامل با مسئولان استان و شهرستان هستند که این روحیه تعاملی آنها قابل تقدیر است.

وی همچنین با تقدیر از آقای مسعود خالقی برای آقای امین غریبی مدیر جدید مدیریت ۲ برق بوشهر آرزوی موفقیت کرد.

 

آیین تکریم و معارفه مدیر امور ۲ برق شهرستان بوشهر برگزار شد