آگاه سازی مردم از شرایط سخت مدیریت بار دارای اهمیت ویژه ای است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد تاکید کرد : مردم باید از شرایط سخت کشور در تامین برق پایدار تابستان آگاه باشند تا بتوانند با مصرف بهینه، صنعت برق را یاری ببخشند. به گزارش دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان یزد ، مهندس عبدالحمید عباس شیاری در نشست مدیریت پیک بار که […]

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد تاکید کرد : مردم باید از شرایط سخت کشور در تامین برق پایدار تابستان آگاه باشند تا بتوانند با مصرف بهینه، صنعت برق را یاری ببخشند.

به گزارش دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان یزد ، مهندس عبدالحمید عباس شیاری در نشست مدیریت پیک بار که در معاونت بهره برداری برق منطقه ای برگزار شد با اشاره به اهمیت آگاه سازی و اطلاع رسانی شهروندان از شرایط سخت صنعت برق در تابستان ، آشنایی با تلاش های خادمین مردم در تولید ، انتقال و توزیع برق را وظیفه روابط عمومی ها خواند و افزود : شهروندان علاوه بر این باید از تعداد روز ارزهای شناسایی شده غیرمجاز و بسیاری از مطالب مرتبط با تامین برق در تابستان به صورت شفاف مطلع شوند.

وی با اشاره به رصد لحظه ای بار ادارات استان و همکاری ویژه صنایع و کشاورزان در ساعات پیک بار ، متذکر شد : برخی صنایع با تعطیلی یک روز در هفته ، برخی بار کاهش بار و برخی با استفاده از دیزل ژنراتور همراه خوبی برای ما در ساعات پیک بوده اند.

وی به انعقاد ۱۸۳۸ تفاهم نامه همکاری در بخش صنعتی و ۲۰۸۶ تفاهم نامه در بخش کشاورزی اشاره ای داشت و گفت : پیک بار شب و روز استان با توجه به همکاری و مدیریت اضطراری بار به رقم مشابه پیک بار سال گذشته رسیده و شرایط در حال کنترل است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد ، پیگیری برای اجرای مبحث ۱۹ ساختمان برای انبوه سازان و اطلاع رسانی گسترده برای مدیریت انرژی ساختمان ها را مورد تاکید ویژه قرار داد و بر این موضوع تاکید کرد.