آمادگی کامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد در تامین برق پایدار مشترکین

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان یزد گفت:  با توجه به اخطار هواشناسی مبنی بر احتمال بارندگی بروز خسارات و حوادث احتمالی، تمامی تمهیدات لازم برای خدمات رسانی مطلوب در کوتاه‌ترین زمان توسط شرکت توزیع نیروی برق استان  ازچند روز  اندیشیده شده و از  دیروز همزمان با آغاز بازندگی تا پایان هفته جاری تمامی اکیپ‌های اجرایی شرکت توزیع نیروی برق استان در حالت آماده باش خواهند بود.

مهندس جم عنوان داشت : خوشبختانه نیروهای عملیاتی و اجرایی این شرکت موفق شدند در شرایط بحرانی مربوط به بارش بارندگی طی  یک روز گذشته ، عملکرد مطلوبی از خود نشان دهند.
این مقام مسئول اظهار داشت : به توجه به حجم بارش ها در بعضی از مناطق، سقوط تیر و همچنین  شکستن درختان  بر روی شبکه توزیع برق موجب پارگی سیم و اتصالی برق شده بود، که خسارت عمده ای به شبکه توزیع برق استان در مقایسه با شرایط مشابه در سالهای گذشته وارد نشد.
مهندس جم ضمن بیان آمادگی کلیه کارکنان عملیاتی و اجرایی این شرکت در کل استان افزود : همزمان با آغاز بارش باران از ساعت ۱ بامداد امروز در برخی از نقاط استان شاهد قطعی برق بودیم که خوشبختانه با تلاش مستمر همکاران شرکت توزیع برق در سراسر استان ، خاموشی ها در اسرع وقت مدیریت گردید و برق مشترکین بصورت پایدار تامین گردیده است  مهندس جم  اذعان داشت طی یک روز گذشته ، ۳۵ گروه عملیاتی جهت رفع مشکلات در حال تلاش هستند. همچنین با تعامل و همدلی ۱۵ گروه عملیاتی پیمانکاران و ۱۰ گروه نصب و تعویض کنتور،  خدمات رسانی به مردم عزیز استان در دست پیگیری است.
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان افزود : خوشبختانه تاکنون هیچگونه حادثه جانی مرتبط با برق گزارش نشده است و امیدورایم با همراهی مردم عزیز و مصرف بهینه برق بتوانیم در ساعات و روزهای آینده ، برق پایداری را برای مردم  در این گرمای تابستان تامین نماییم .
وی همچنین تاکید کرد: از تمامی مشترکین استان تقاضا می‌شود، در صورت بروز هر گونه نارسایی، ایجاد خسارت به شبکه برق و یا خاموشی احتمالی از طریق اپلیکیشن “برق من” نسبت به ثبت گزارش اقدام کنند.  ضمن اینکه مرکز ۱۲۱ نیز آماده پاسخگویی به مردم شریف استان می باشد.