آمادگی کامل اکیپ های عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق استان قم با وجود ناپایداری هوا

آمادگی كامل اكیپ های عملیاتی شركت توزیع نیروی برق استان قم

به گزارش برقاب، روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان قم، با توجه به آغاز بارش رحمت الهی در سطح استان قم، مهندس یوسف صادقی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قم از آمادگی کامل تمامی اکیپ های عملیاتی و خدماتی این شرکت جهت حفظ پایداری شبکه توزیع خبر داد.

وی گفت: تمامی اکیپ های عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق استان با تمام توان در تلاش هستند که در صورت بروز خاموشی های احتمالی در این شرایط بر حسب وظیفه به هم استانی های گرامی و زائرین محترم شهر کریمه اهل بیت علیه السلام خدمت کنند.

مهندس صادقی همچنین هم استانی های محترم را به رعایت ایمنی در خصوص برق توصیه کرد و گفت: در صورت بروز خاموشی می توانند از طریق سامانه فوریت های شرکت توزیع نیروی برق استان به شماره تلفن ۱۲۱ و همچنین استفاده از نرم افزار برق من، همکاران ما را جهت رفع مشکل مطلع نمایند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قم در پایان گفت: با هدف حفظ پایداری شبکه توزیع، تامین برق مواکب و روشنایی معابر در مسیر طریق المهدی (عج)، بیست روز قبل از فرارسیدن مراسم شب میلاد با سعادت منجی عالم بشریت حضرت صاحب الزمان امام مهدی (عج) در بلوار پیامبر اعظم (ص)، همکاران با تلاش شبانه روزی بر حسب وظیفه به هم استانی های گرامی و زائرین شهر کریمه اهل بیت سلام الله علیها خدمت رسانی کردند.