آمادگی شرکت توزیع نیروی برق استان لرستان برای گذر از پیک بار ۱۴۰۱

مهندس خودنیا مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان لرستان، ضمن اعلام این خبر افزود: جلسه ای با حضور معاونین بهره برداری و دیسپاچینگ و دفتر مشترکین و مدیران دفتر حراست، مدیریت مصرف و روابط عمومی برگزار و مقرر گردید شرکت توزیع برای گذر از پیک بار ۱۴۰۱ اقدامات لازم را مطابق دستوالعمل شرکت توانیر و با هماهنگی کلیه دستگاه های اداری و اجرایی استان انجام دهد.

مهندس خودنیا مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان لرستان، ضمن اعلام این خبر افزود: جلسه‌ای با حضور معاونین بهره برداری و دیسپاچینگ و دفتر مشترکین و مدیران دفتر حراست، مدیریت مصرف و روابط عمومی برگزار و مقرر گردید شرکت توزیع برای گذر از پیک بار ۱۴۰۱ اقدامات لازم را مطابق دستوالعمل شرکت توانیر و با هماهنگی کلیه دستگاه‌های اداری و اجرایی استان انجام دهد.

مهندس خودنیا گفت: صنایع استان که بخش مهمی از برق را مصرف می‌نمایند تعمیرات خود را در زمان پیک بار انجام دهند و مشترکینی که ولتاژ اولیه و ثانویه با مصرف بالایی دارند کنترل و اخطار لازم برای این مشترکین ارسال گردد و درصورت عدم رعایت مصرف، برق این مشترکین قطع گردد.

وی گفت: یکی دیگر از اقدامات این شرکت جمع آوری پمپ‌های غیرمجاز آب کشاورزی می‌باشد که پس از شناسایی این پمپ‌ها نسبت به قطع برق و جمع آوری آنها اقدام گردد.

مهندس فریدون خودنیا گفت: اطلاع رسانی مناسب به مشترکین پرمصرف خانگی و تجاری درخصوص تعرفه‌های جدید برق در دستورکار این شرکت قرار دارد.

مدیرعامل برق استان گفت: با تمامی ادارات و نیروهای مسلح مکاتبه تا در ساعات پیک بار نسبت به مدار آوردن دیزل ژنراتورهای موجود اقدام نمایند.

ایشان از مدیر دفتر روابط عمومی خواستند تا در زمان پیک بار اطلاع رسانی گسترده‌ایرا از قبیل چگونگی اعمال تعرفه‌های جدید برق، اعلام تعمیرات و خاموشی‌ها و… را بصورت زیرنویس، نصب بنر، فیلم مستند، فضای مجازی، روزنامه‌های محلی و صداوسیمای مرکز لرستان، انیمیشن و… انجام دهند.