توسط شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان

آمادگی برای خدمت‌رسانی به زائران حسینی در مرزهای ریمدان و میرجاوه

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان، گفت: جهت خدمت‌رسانی شایسته به زائران حسینی پاکستانی، برق مورد نیاز پایانه‌های مرزی ریمدان و میرجاوه تامین شد.

به گزارش برقآب، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان، در هنگام بازدید رئیس ستاد اربعین کشور، اظهار داشت که برای خدمت‌رسانی به زائران حسینی پاکستانی، برق مورد نیاز پایانه‌های مرزی ریمدان و میرجاوه تامین شده است. او اعلام کرد که برای تکمیل زیرساخت‌های توزیع برق در این پایانه‌ها، اقدامات مناسبی انجام شده است، از جمله احداث شبکه فشار متوسط و ضعیف، نصب ترانسفورماتور، اصلاح شبکه برق و نصب پایه‌های موکب مرکزی.

او همچنین به اقداماتی که در مرزهای ریمدان و میرجاوه انجام شده است، اشاره کرد، مانند برق‌رسانی به ایستگاه خبرگزاری صدا و سیما، برپایی موکب‌های پذیرایی و تعویض لامپ‌ها، استارترها، ترانس‌ها، کنتاکتورهای روشنایی معابر و مجموعه اقدامات دیگری که در مراکز پذیرایی مهم برگزاری اربعین حسینی صورت گرفته است.

وی همچنین بر اهمیت مدیریت و رعایت مصرف آب و برق در این مراکز تأکید کرد و از موکب‌های مستقر در این مناطق درخواست کرد تا نکات ایمنی برق را رعایت کنند. در پایان، او به افتخار مرزداران شیعه و سنی سیستان و بلوچستان در میزبانی از زائران حسینی و رضوی پاکستانی و افغانستانی اشاره کرد و بیان کرد که این استان در ایام اربعین حسینی به عنوان مسیر عبور زائران حسینی از طریق دو گذر مرزی ریمدان و میرجاوه مورد استفاده قرار می‌گیرد.