مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان:

آماده باش نیروی های شرکت توزیع برق گیلان برای روز انتخابات

مسعود صادقی خمامی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان از آمادگی کامل برای تامین برق حوزه های انتخابیه خبر داد.

به گزارش برقآب، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان: آماده باش نیروی های شرکت توزیع برق گیلان برای روز انتخابات

مسعود صادقی خمامی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان از آمادگی کامل برای تامین برق حوزه های انتخابیه خبر داد.

وی خاطرنشان کرد: انتخابات ریاست جمهوری، جزء مهمترین وقایع سال جاری ما خواهد بود و در همین چارچوب مسئولیت‌های گوناگونی برعهده داریم تا این موضوع مهم هرچه بهتر و باشکوه‌تر برگزار شود تا برگ زرین دیگری از خدمت‌رسانی را در تقویم پرافتخار صنعت برق گیلان را ورق بزنیم.

مدیرعامل توزیع برق گیلان گفت: باتوجه به اهمیت انتخابات که روز تعیین کننده سرنوشت ایران عزیزمان است و با مقدمات و تمهیدات اندیشیده شده تمام تلاش خود را برای تامین برق مطمئن و پایدار در روز ۸ تیر بکار خواهیم بست.

صادقی تاکید کرد: نیروها و اکیپ های عملیاتی توزیع برق گیلان تا پایان شمارش آراء نیز در آماده باش خواهند بود تا شعب اخذ رای و مردم شریف استان دچار مشکل نشوند .

وی همچنین خاطرنشان کرد: باتوجه به مذاکرات و مکاتبات صورت پذیرفته با استانداری گیلان و فرمانداری ها، دیزل ژنراتورهای سیار و ثابت در حوزه‌های اخذ رای آماده به کار هستند و در صورت حوادث و خاموشی‌های غیرمترقبه وارد مدار خواهند شد تا فرآیند رای گیری از مردم شریف استان دچار اختلال نشود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان در خاتمه تصریح کرد: خدا را شاکریم که توفیق خدمت گزاری در این برهه زمانی را به ما عنایت فرمود تا بتوانیم اندوخته و تجربه هایی که حاصل همین نظام است را در مسیر خدمت استفاده کنیم.