مدیر عامل برق تبریز مطرح کرد

آماده‌باش برق تبریز در تعطیلات نوروز ۱۴۰۲

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز از آمادگی اکیپ‌ حوادث و اتفاقات این شرکت برای ارائه خدمات در تعطیلات نوروزی خبر داد.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز از آماده‌باش اکیپ‌ حوادث و اتفاقات برق تبریز برای ارائه خدمات در تعطیلات نوروزی خبر داد.

به گزارش برقآب، به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تبریز، عباس حسامی ضمن قدردانی از زحمات همکاران کشیک که حتی در روزهای تعطیل عید نوروز هم مشغول خدمت‌رسانی به مردم هستند، برای این عزیزان و خانواده‌هایشان طلب تندرستی و شادکامی کرد.

وی با تاکید بر اهمیت حفظ پایداری شبکه برق در تمام ساعات شبانه روز گفت: در این راستا همکاران این شرکت در روزهای تعطیل نیز آماده رفع اشکالات احتمالی پیش آمده در شبکه برق هستند و طی روزهای ابتدایی تعطیلات تاکنون هیچ‌گونه خاموشی یا حادثه ای در حوزه توزیع برق تبریز نداشته‌ایم.

حسامی با اشاره به تلاش های شبانه‌روزی این مجموعه در راستای تامین مطمئن برق و جلوگیری از قطعی برق ادامه داد: مرکز اتفاقات شبکه این شرکت به شماره ۱۲۱ به صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به همشهریان عزیز در خصوص حوادث، اتفاقات برق و مسائل روشنایی معابر می باشد.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز با اشاره به حضور گسترده مسافران نوروزی و هم‌چنین دید و بازدیدهای شبانه به‌دلیل تقارن نوروز با ماه مبارک رمضان گفت: به منظور سهولت تردد شهروندان و مسافران در ساعات تاریکی در شهر، وضعیت روشنایی معابر شهر تبریز به صورت مستمر رصد می‌شود.

وی ضمن تبریک فرارسیدن سال جدید و حلول ماه مبارک رمضان به تمامی شهروندان گفت: با توجه افزایش سفرها در این ایام، از تمامی همشهریان محترم می خواهیم تا قبل از ترک منازل خود، نکات ایمنی مربوط به انرژی برق را رعایت کنند تا شاهد اتفاقات ناگوار نباشیم.