آغاز پروژه‌های خودارزیابی مدل تعالی سازمانی EFQM ویرایش ۲۰۲۰ و بازنگری سند مدیریت استراتژیک در شرکت برق منطقه ای سمنان

با حضور معاونین و مدیران شرکت برق منطقه ای جلسه آغاز پروژه‌های خودارزیابی مدل تعالی سازمانی EFQM ویرایش 2020 و بازنگری سند مدیریت استراتژیک سمنان برگزار گردید.

علیرضا امینیان، معاون منابع انسانی شرکت برق منطقه ای سمنان در حاشیه برگزاری این جلسه با اشاره به قابلیتها و ضرورت ترویج و توسعه استفاده از مدل ها و ابزارهای مدیریتی به منظور دستیابی به سطوح عملکردی بالا و تداوم نتایج برجسته در بخش های مختلف گفت: استفاده از ابزارهای مدیریتی به عنوان یکی از موثرترین اقدامات به منظور ایجاد بلوغ سازمانی ، مورد توجه در این شرکت بوده است.

وی با اشاره به تجارب موفق شرکت برق منطقه ای سمنان در سالهای گذشته در زمینه استفاده از ابزارهای مدیریتی افزود: برای تسهیل و تسریع در امور شرکت باید اقدامات در سایه مدیریت صحیح و هدفمند شکل گیرد تا ضمن انسجام در فعالیت ها بسترهای لازم به منظور افزایش بهره وری شرکت فراهم گردد.

در این جلسه ملیحه اسفندیاری فرد نماینده مدیرعامل در سیستم های مدیریت یکپارچه و مدیر دفتر مدیریت استراتژیک و بهره وری، نسبت به ارائه گزارشی از وضعیت چند ساله عملکرد شرکت در زمینه سند مدیریت استراتژیک و مدل تعالی سازمانی پرداخت.

در ادامه مهندس حمید اکبری مشاور پروژه های مذکورضمن اشاره به تفاوت های ویرایش ها و مدل های جدید پروژه ها نسبت به ادوار قبل، به ارائه توضیحاتی در خصوص اهداف پروژه ها، چالش ها احتمالی، رویه ها و برنامه های خود پرداخت.

لازم به ذکر است در جلسه مذکور ضمن بررسی مبانی، مزایا و اقدامات مورد انتظار، ابهامات و پرسشهای ایجاد شده همکاران نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.