محسن صالح،معاون خدمات مشترکین آبفای استان اصفهان خبر داد؛

آغاز فروش انشعاب فاضلاب با شرایط ویژه و اقساط ۳۶ ماهه

معاون خدمات مشترکین و درآمد آبفای استان اصفهان از آغاز طرح فروش اقساطی انشعاب فاضلاب در شهرها و روستاهایی که امکانات فنی فاضلاب دارند خبر داد.

محسن صالح اظهار داشت: بر اساس آیین نامه عملیاتی شرکت های آب و فاضلاب، واگذاری انشعاب و آب و فاضلاب به متقاضیان لازم و ملزوم هم هستند و به همین دلیل در مناطقی که زیر ساخت های لازم برای واگذاری انشعاب فراهم شده است، مشترکین باید به منظور جلوگیری از آلودگی منابع آب سطحی و زیرزمینی و نیز ارتقاء سطح بهداشت عمومی نسبت به خرید و نصب انشعاب فاضلاب اقدام نمایند.

وی به ایجاد و توسعه تاسیسات فاضلاب در سطح استان اشاره کرد و گفت: در سال های اخیر به رغم محدودیت منابع مالی و کمبود اعتبارات دولتی، آبفای استان اصفهان با مشارکت بخش خصوصی اقدام به ایجاد تاسیسات فاضلاب در شهرهای مختلف استان کرده است.

معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان اعلام کرد: براین اساس خرید انشعاب فاضلاب جزء اقدامات ضروری از سوی مردم بوده و شهروندان می توانند با  پرداخت ۳۰ درصد نقد و بقیه به صورت اقساط ۳۶ ماهه، نسبت به خرید انشعاب فاضلاب اقدام کنند.

وی  یادآور شد شهروندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر ضمن تماس با سامانه خدمات غیرحضوری آبفا (شماره تلفن ۱۵۲۲) نسبت به در خواست خرید انشعاب فاضلاب اقدام نمایند.