آغاز عملیات تامین برق روستای گداربن مهدیشهر

مدیر توزیع برق شهرستان مهدیشهر از آغاز عملیات برق رسانی به روستای گُداربُن در منطقه جاشلوبار خبر داد. حسین حافظی گفت: به منظور تامین برق این روستا، ۵۰۰ متر خط ۲۰ کیلوولت و ۳۰۰ متر شبکه فشارضعیف هوایی و همچنین یک دستگاه پست هوایی توزیع برق نصب خواهد شد. وی با اشاره به این که […]

مدیر توزیع برق شهرستان مهدیشهر از آغاز عملیات برق رسانی به روستای گُداربُن در منطقه جاشلوبار خبر داد.

حسین حافظی گفت: به منظور تامین برق این روستا، ۵۰۰ متر خط ۲۰ کیلوولت و ۳۰۰ متر شبکه فشارضعیف هوایی و همچنین یک دستگاه پست هوایی توزیع برق نصب خواهد شد.

وی با اشاره به این که پروژه اصلاح شبکه فشار متوسط و تعویض پایه های فرسوده منطقه رسم رودبار حدفاصل روستای گردکلاه تا گوشوارک از جمله طرح های در دست اقدام در سه ماهه دوم امسال است افزود: بهسازی شبکه فشارضعیف هوایی روستای فینسک و بهینه سازی شبکه توزیع برق روستای چاشم، در زمره ی طرح هایی هستند که به اجرا درآمده است.

وی با اظهار این که در سه ماهه نخست امسال ۷۴ پروژه عمرانی برق رسانی در این شهرستان اجرا و به بهره برداری رسیده یادآور شد: برای این تعداد پروژه، ۱۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری صورت گرفته است.

حافظی یادآور شد: به منظور استمرار خدمات دهی به مشترکان برق شهرستان، از شروع سال جاری تا زمان حاضر، دو ایستگاه هوایی توزیع برق به ظرفیت ۱۵۰ کیلوولت آمپر نصب و عملیات توسعه و اصلاح هفت هزار و ۹۳۰ متر خطوط برق رسانی هم به انجام رسیده است.