آغاز عملیات اصلاح شبکه توزیع آب در روستای ارمو شهرستان دره‌شهر

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام گفت: فاز دوم اصلاح شبكه داخلي دهستان " ارمو "شهرستان دره شهر به طول ۸کیلومتر آغاز شد.

آغاز عملیات اصلاح شبکه توزیع آب در روستای ارمو شهرستان دره‌شهر، به گزارش برقاب،پرویز ناصری با بیان اینکه این لوله گذاری با لوله پلی اتیلن از محل پروژه های جهاد آبرسانی اجرا می شود، افزود: فاز اول این پروژه به طول ۶کیلومتر طی چند ماه گذشته به اتمام رسیده که با بهره برداری از فاز دوم، جمعیتی افزون بر ۳ هزار نفر از نعمت آب آشامیدنی سالم و پایدار برخوردار شدند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان افزود: عملیات اصلاح شبکه  تنها بخشی از فعالیت‌های انجام شده شرکت آب و فاضلاب استان برای پایداری وضعیت آب آشامیدنی و ارتقای سیستم انتقال و توزیع آب در سطح روستاهای ایلام در قالب طرح جهاد آبرسانی در سطح شهرستان دره شهر است.

ناصری با اشاره به اینکه ایلام پیشگام در پروژه‌های جهاد آبرسانی (طرحی برای رساندن آب به روستاهای بدون آب سالم بهداشتی و یا نیازمند بازنگری در تأسیسات آبرسانی) است، خاطرنشان ساخت: جهاد آبرسانی طرحی که برای رفع تشنگی روستاها تدوین و اجرا شده و بر اساس آن در فاز اول، ۱۲۸ روستای استان ایلام از نعمت آب بهره‌مند می شوند که این پروژه با ۷۳ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا است.

گفتنی است دهستان “ارمو” با جمعیت سه هزار نفری از دهستان های شهرستان دره شهر می باشد.