آغاز عملیات اجرایی ۷ طرح آبرسانی در شهرستان ابهر

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: همزمان با هفته دولت 7 طرح آبرسانی در شهرستان ابهر به به بهره برداری رسیده و یا عملیات اجرایی آن آغاز شد.

به گزارش برقآب، افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۷ طرح آبرسانی در شهرستان ابهر همزمان با هفته دولت انجام شد. مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان، علیرضا جزء قاسمی، اعلام کرد که این طرح ها با هدف تامین آب روستاهای مختلف منطقه اجرا شده است. یکی از این طرح ها، آبرسانی به مجتمع “خراسانلو” بود که با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال انجام شد. با اجرای این طرح، مشکل تامین آب در روستاهای “کوه زین”، “مهستان” و “خراسانلو” رفع شد و مردم به آب آشامیدنی سالم و پایدار دسترسی پیدا کردند.

طرح دیگری که بهره برداری از آن در هفته دولت صورت گرفت، حفر و تجهیز چاه جدید شهر “ابهر” بود. این طرح با اعتبار ۸۰ میلیارد ریال انجام شد و شامل حفر چاه به عمق ۱۸۰ متر و احداث ۱۰۰۰ متر خط انتقال بود. این طرح نیز بهبود قابل توجهی در تامین آب شهرستان ابهر ایجاد کرد.

طرح های دیگری که در هفته دولت افتتاح یا آغاز عملیات اجرایی شدند، شامل آبرسانی به مجتمع آبرسانی “درسجین”، تامین آب روستای “عباس آباد” و اصلاح و نوسازی شبکه توزیع آب روستای “گلی” بودند. این طرح ها با اعتبار های جداگانه انجام شدند و بهبود چشمگیری در تامین آب روستاها ایجاد کردند.

در مجموع، افتتاح و آغاز عملیات اجرایی این ۷ طرح آبرسانی در شهرستان ابهر، همزمان با هفته دولت، به تحقق توسعه و بهبود وضعیت تامین آب در منطقه کمک شایانی کرد. این طرح ها با هدف رفع مشکلات تامین آب روستاهای مختلف و بهره برداری مردم از آب آشامیدنی سالم و پایدار، اجرا شده است.