آزمون تغییر حالت اشتغال شرکت های توزیع برق کشور

شرکت توانیر در خصوص آزمون تغییر حالت اشتغال شرکت های توزیع اطلاعیه ای صادر کرد. به گزارش پایگاه خبری توانیر، در این اطلاعیه آمده است: بسمه تعالی پیرو اعلام قبلی در خصوص برگزاری آزمون تغییر حالت اشتغال شرکت های توزیع نیروی برق موارد ذیل جهت آگاهی همه داوطلبان محترم در این آزمون اعلام می گردد: ۱-آزمون […]

شرکت توانیر در خصوص آزمون تغییر حالت اشتغال شرکت های توزیع اطلاعیه ای صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری توانیر، در این اطلاعیه آمده است:

بسمه تعالی

پیرو اعلام قبلی در خصوص برگزاری آزمون تغییر حالت اشتغال شرکت های توزیع نیروی برق موارد ذیل جهت آگاهی همه داوطلبان محترم در این آزمون اعلام می گردد:

۱-آزمون بصورت جداگانه در هر استان و پس از کسب مجوز های لازم از دستگاه ها و نهادهای ذیربط برگزار خواهد شد.

۲-رعایت تمام پروتکل های بهداشتی در محل های برگزاری آزمون ضروری است و به این منظور توزیع بسته های حاوی الکل دستکش یکبار مصرف و ماسک پیش بینی شده است.

۳-از آنجا که این آزمون به منظور بهره مندی از امکانات در نظر گرفته شده توسط سازمان محترم امور استخدامی برگزار خواهد شد به تعویق انداختن آن برای سومین بار باعث تاخیر در اجرای قانون و عدم بهره گیری داوطلبان از این فرصت خواهد شد.

۴-این آزمون به منظور رعایت عدالت و پرهیز از اعمال نظر توسط سایر اشخاص، برگزار می شود.

۵-یادآور می شود این آزمون به صورت استانی برگزار می شود و در صورتی که زمینه برگزاری آزمون در هر یک از استان ها فراهم نباشد با تایید دستگاه های ذیربط مستقر در استان آزمون در زمان دیگری برگزار خواهد شد.