آزاد سازی ۱۰ مورد تصرف اعیانی در حریم رودخانه گرگانرود

مدیر امور منابع آب شهرستان گنبد کاووس از آزاد سازی ۱۰ مورد تصرف اعیانی در حریم رودخانه گرگانرود در محدودی شهر گنبد کاووس در مرداد ماه سال جاری خبر داد. به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گلستان، حسن ثابتی اظهار کرد: آزاد سازی ۱۰ مورد تصرف اعیانی در حریم رودخانه گرگانرود در این […]

مدیر امور منابع آب شهرستان گنبد کاووس از آزاد سازی ۱۰ مورد تصرف اعیانی در حریم رودخانه گرگانرود در محدودی شهر گنبد کاووس در مرداد ماه سال جاری خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گلستان، حسن ثابتی اظهار کرد: آزاد سازی ۱۰ مورد تصرف اعیانی در حریم رودخانه گرگانرود در این شهرستان، توسط امور منابع آب شهرستان گنبد با همکاری نیروی انتظامی شهرستان و اخذ دستور قضایی انجام شد که در این طرح که بصورت یکپارچه اجرا شد حدود ۳۳۸۸ متر مربع از اراضی آزاد شد.

مدیر امور منابع آب شهرستان گنبد تصریح کرد: در صورت هر گونه رودخانه خواری و تجاوز به بستر و حریم رودخانه ها ، امور منابع آب درحداقل زمان ممکن با هماهنگی دادستانی شهرستان با متجاوزین به بستر و حرایم رودخانه ها برخورد و نسبت به تخریب و آزاد سازی اقدام می کند.
وی با بیان اینکه در صورت آگاهی مردم از قوانین حفظ حریم رودخانه‌ها، امکان بروز تخلف در این بخش کم خواهد شد، یادآور شد: با اطلاع‌رسانی به ‌موقع در این زمینه می‌توان از بروز مشکلات حاد در زمان بروز سیل پیشگیری کرد.