در آستانه سفر رییسی به استان

اعتبارات مصوب طرح‌های فاضلاب استان خوزستان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: ۲۳ درصد از اعتبارات مصوب طرح‌های فاضلاب استان در سفر نخست رئیس جمهور به خوزستان جذب شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: ۲۳ درصد از اعتبارات مصوب طرح‌های فاضلاب استان در سفر نخست رئیس جمهور به خوزستان جذب شده است.

به گزارش برقآب، به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، محمدرضا کرمی نژاد ، با اشاره به در پیش بودن سفر رئیس جمهور به خوزستان اظهار کرد: در سفر نخست رئیس جمهور به خوزستان بیش از ۱۶۸ هزار میلیارد ریال اعتبار برای فاضلاب خوزستان مصوب شد که این عدد گره‌ گشای بسیاری از مشکلات فاضلاب استان خواهد بود.

وی افزود: با توجه به اقداماتی که تاکنون در بحث اجرای طرح‌های فاضلاب استان انجام شده، بیش از ۳۸ هزار و ۱۹۰ میلیارد ریال معادل ۲۳ درصد از این اعتبار جذب شده است.

کرمی نژاد گفت: در سفر اول رئیس جمهور به خوزستان اعتبار در نظر گرفته شده برای فاضلاب اهواز بیش از ۹۲ هزار میلیارد ریال بود. همچنین برای طرح فاضلاب آبادان ۱۲ هزار میلیارد ریال و برای طرح فاضلاب خرمشهر ۸ هزار میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته است.

مدیرعامل آبفا خوزستان بیان کرد: در مجموع طرح فاضلاب در ۱۷ شهر استان در حال انجام است که پیشنهاد داده شده ۲۰ شهر جدید و ۴۰ روستا نیز به این طرح اضافه شود. براین اساس قرار است دولت علاوه بر این، اعتبارات دیگری را برای موارد دیگری مصوب کند و پیشنهادات ما در این خصوص ثبت شده است.

کرمی نژاد عنوان کرد: مقام معظم رهبری و رئیس جمهور تاکید فراوانی بر به سرانجام رساندن طرح توسعه و اصلاح شبکه فاضلاب اهواز دارند و در این مسیر دولت کمک‌های زیادی کرده است.

وی ادامه داد: طرح فاضلاب اهواز با همکاری سپاه با اعتباری افزون بر ۱۷ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال آغاز و مشکلات فراوانی از نقاط بحرانی برطرف شده است.