آب یکی از مهمترین منابع جهت توسعه پایدار و ایجاد اشتغال و تولید می‌باشد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای قزوین در جلسه‌ای با مدیران شهرستان های تابعه و جمعی از مدیران ستادی معاونت حفاظت و بهره برداری اهداف و برنامه های سال جاری این معاونت را تبیین نمود. به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای قزوین مهندس ملکی مدیرعامل این شرکت در این جلسه ضمن تقدیر از تلاش ها […]

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای قزوین در جلسه‌ای با مدیران شهرستان های تابعه و جمعی از مدیران ستادی معاونت حفاظت و بهره برداری اهداف و برنامه های سال جاری این معاونت را تبیین نمود.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای قزوین مهندس ملکی مدیرعامل این شرکت در این جلسه ضمن تقدیر از تلاش ها و پیگیری های همکاران در در راستای تحقق اهداف سال ۹۹ اظهار داشت: کمبود بارش‌ها در سال جاری و تغییر شرایط آب و هوایی نسبت به سال گذشته باعث کاهش ورودی آب به سدهای کشور شده و اگر مدیریت مناسب منابع آبی طی دو سال گذشته که شرایط تر سالی را داشتیم، نبودهم اکنون استان قزوین نیز با معضل خشکسالی و کمبود شدید منابع آبی مواجه بود ولی خوشبختانه با پیش‌بینی‌های صورت گرفته و ذخیره آب در پشت سد طالقان در حال حاضر آب در کانال های آبیاری دشت قزوین جاری بوده و کشاورزان برای کشت بهاره خود در حال استفاده از این منبع آبی هستند.

البته برای اینکه در ماههای آتی نیز با مشکل کم آبی مواجه نشویم از هم اکنون باید به فکر راه چاره باشیم و کشاورزان و بهره برداران نیز باید با صرفه جویی در مصرف آب و عدم افزایش سطح زیر کشت به شرکت آب منطقه ای در این مسیر کمک نمایند.
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای در ادامه با اشاره به نامگذاری سال جاری توسط مقام معظم رهبری با عنوان “تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها”، عنوان داشت: آب یکی از مهمترین منابع جهت توسعه پایدار و ایجاد اشتغال و تولید می‌باشد، لذا ما باید تلاش کنیم تا ضمن کمک به مردم و بهره برداران در چارچوب قوانین و مقررات   گامهای موثری را نیز در زمینه تحقق شعار سال و بهبود شرایط تولید و رونق اقتصادی در استان برداریم.
مهندس ملکی سپس به برنامه های سال جاری اشاره نمود و بیان داشت: احداث ساختمان های اداری شهرستان های البرز، آوج و تاکستان در اولویت برنامه‌های سال ۱۴۰۰ شرکت قرار دارد و امیدواریم با تامین اعتبارات مورد نیاز مکانی مناسبی را برای فعالیت همکاران در این شهرستان ها فراهم آوریم. وی همچنین افزود: یکی دیگر از برنامه های پیش رو در سال جاری الکترونیکی نمودن کامل گردش مراحل کاری می باشد که امیدواریم در سال جاری این مهم نیز محقق گردد چرا که این موضوع خود می‌تواند زمینه بروز تخلف و فساد را به شدت کاهش دهد.
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای در ادامه با اشاره به وظایف مدیران و روسای معاونت حفاظت و بهره برداری گفت: نظارت و کنترل بر فعالیتها و عملکرد کارشناسان از جمله وظایف مهم مدیران این معاونت است، که با توجه به حساسیت های موجود در بخش آب این وظیفه باید به طور مستمر و با دقت بیشتری صورت پذیرد.
مهندس ملکی در پایان تصریح کرد: شرکت‌های آب منطقه ای، شرکت هایی با وظایف کاملاً تخصصی هستند که باید کلیه امورات خود را در چارچوب قوانین و با رعایت عدالت و به دور از هرگونه برخورد سلیقه‌ای و با حفظ اخلاقیات انجام دهند و تکریم مردم و کمک به معیشت آنها در این شرایط سخت اقتصادی از جمله وظایف مهم ما می باشد و مردم نیز در صورت مشاهده چنین رفتارهایی قطعاً در راه اجرای عدالت و اقدامات شرکت هم گام و همراه با ما قدم بر خواهند داشت.