مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی:

آب شرب پایدار روستاهای منطقه انزل شهرستان ارومیه در قالب پروژه شهید شبان تامین می شود

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی طی ارتباط تلفنی با برنامه سلام یاشاییش از تامین آب شرب پایدار روستاهای منطقه انزل شهرستان ارومیه در قالب پروژه شهید شبان خبرداد.

لطیف خوش سیرت افزود: با مشارکت بنیاد مستضعفان و در قالب مجتمع ۳۳ روستایی و با حفر چاه در بستر رودخانه نازلوچای، آب شرب پایدار و دائمی ۳۳ روستا از جمله گورچین قلعه، قره باغ، قولنجی، قوشچی و کول تپه تامین خواهد شد.
وی اعتبار پیش بینی شده برای این طرح را ۱۴۰ میلیارد تومان و مدت زمان اجرای آن را دوسال اعلام کرد.
وی در خصوص کمبود آب در روستای سعیدلو نیز اظهار داشت: تامین آب شرب درروستای سعیدلو و روستاهای مشابه آن از طریق چشمه و چاه انجام می شود که بدلیل کاهش سطح آب چاه ها مشکل کمبود آب حادث شده که شرکت آب و فاضلاب حفر ۲۰ حلقه چاه عمیق در منطقه را در دستور کار دارد.
وی گفت: در صورت تامین زمین برای حفرچاه از سوی اهالی روستاها، شرکت آب و فاضلاب آمادگی دارد نسبت به حفر این جاه ها اقدام نماید.
وی از مشترکی ناب در سطح استان خصوصا در مناطق روستایی خواست با توجه به شرایط آب و هوایی و کاهش منابع تامین آب و همچنین هزینه های بالای استحصال و انتقال آب، با رعایت الگوی مصرف و استفاده بهینه از آب، شرکت آب و فاضلاب را در تامین آب شرب تمامی مشترکین و مردم استان یاری نمایند.