آب بیش از ۴۰۰ خانوار یک روستا در هرسین کرمانشاه پایدار شد

با اصلاح بخشی از خط پمپاژ آب روستای چشمه کبود شهرستان هرسین در استان کرمانشاه، اهالی این روستا با جمعیتی بالغ بر ۲ هزار نفر از آب شرب سالم و پایدار بهره‌مند شدند. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “صادق عزیزی” سرپرست امور آبفای شهرستان هرسین در این رابطه گفت: روستای چشمه کبود یکی […]

با اصلاح بخشی از خط پمپاژ آب روستای چشمه کبود شهرستان هرسین در استان کرمانشاه، اهالی این روستا با جمعیتی بالغ بر ۲ هزار نفر از آب شرب سالم و پایدار بهره‌مند شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “صادق عزیزی” سرپرست امور آبفای شهرستان هرسین در این رابطه گفت: روستای چشمه کبود یکی از پنج روستای تحت پوشش مجتمع آبرسانی پاسار است که با مشکل افت فشار و گاها قطعی آب مواجه بود و همین مسئله مشکلاتی را برای اهالی این روستاها به همراه داشت.
وی با اشاره به بررسی‌ها و مطالعات انجام شده برای رفع هر چه سریع‌تر این مشکل افزود: با توجه به ضرورت رفع به‌موقع حوادث و افزایش رضایتمندی مشترکان، پس از انجام مطالعات مورد نیاز عملیات اصلاح بخشی از خط پمپاژ روستای فوق آغاز و در کوتاه‌ترین زمان ممکن با موفقیت به پایان رسید.
عزیزی تصریح کرد: خوشبختانه با اجرای این عملیات مشکل افت فشار و قطعی آب روستای چشمه کبود با جمعیتی بالغ بر ۲ هزار نفر مرتفع شد.
سرپرست امور آب و فاضلاب شهرستان هرسین در پایان از مشترکان خواست تا ضمن رعایت مدیریت بهینه مصرف آب هرگونه اتلاف قابل توجه، شکستگی و هدر رفت آب را با سامانه ۱۲۲ حوادث و اتفاقات شرکت آبفای استان درمیان گذاشته و همکاران امور آبفا شهرستان را در راستای ارائه خدمات مطلوب یاری کنند.
روستای چشمه کبود با ۴۱۱ مشترک آب و جمعیتی بالغ بر ۲ هزار نفر در ۳۰ کیلومتری شهر هرسین قرار دارد.