آبرسانی به ۴۵۴روستای اردبیل در قالب پروژه های محرومیت زدایی

در جلسه ای که با حضورمعاون عمرانی استانداری اردبیل برگزار گردید وضعیت پیشرفت پروژه های محرومیت زدایی در قالب آبرسانی به روستاهای استان بررسی گردید.

به گزارش دفترروابط عمومی شرکت آب وفاضلاب استان اردبیل، در جلسه ای با حضور دکترسیدکماالدین میرجعفریان معاون عمرانی استانداری اردبیل ، . مهندس علیرضانعمت سلطانی رئیس هیئت مدیره ومدیرعامل

ومهندس علی اکبری فرد معاون بهره برداری وتوسغه آب وجمعی از مدیران آبفا استان ،سرهنگ نوظهورمسئول سازمان بسیج سازندگی استان اردبیل در محل استانداری استان اردبیل برگزار گردید، روند اجرای پروژه های آبرسانی به روستاهای محروم استان درقالب طرح های محرومیت زدایی ، وموانع موجود در اجرای این پروژه ها بررسی گردید.

بنابر این گزارش مهندس علیرضانعمت سلطانی رئیس هیئت مدیره ومدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان اردبیل ضمن تشکر از پیگیری های استانداراردبیل و قرارگاه جهاد آبرسانی وزارت نیرو، این اقدام را در راستای تسریع اجرای پروژه های آبرسانی به روستاهای محروم استان اردبیل بسیار موثر و کارساز عنوان کرد و آن را با روح انقلاب اسلامی که همان نهضت خدمت رسانی بی منت به مردم می باشد، هم راستا دانست.

درادامه دکترسیدکماالدین میرجعفریان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل ،بررسی و رفع مشکل آبرسانی به روستاهای استان را در دستور کار پیگیری قرار داد و افزود: دولت سیزدهم اقدامات و برنامه های اساسی در زمینه رفع محرومیت روستاهای کشور با کمک مجموعه سپاه در نظر گرفته است و در همین راستا پروژه های زیادی در مناطق محروم استان آغاز شده است.

وی ادامه داد: استفاده کامل از فرصت‌های پیش آمده و آمادگی برای ایجاد جهش در جهاد آبرسانی به روستاهای محروم استان با بهره گیری از تمام ظرفیت ها یک ضرورت است که باید مد نظر قرار گیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل با اشاره به لزوم شتاب دادن به فرآیند محرومیت زدایی روستاهای فاقد آب شرب اردبیل، بیان کرد: با توجه به اهمیت اجرای پروژه‌های مختلف در مناطق روستایی، تسریع در انجام پروژه‌های آبرسانی روستاهای استان مورد انتظار است.

میرجعفریان با تقدیر از عملکرد شرکت آب وفاضلاب استان اردبیل افزود: آبرسانی به روستاهای استان و تکمیل پروژه‌های این حوزه مستلزم انجام کار جهادی و برنامه ریزی دقیق با لحاظ تسریع در اجرای عملیات است.

در پایان این جلسه معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل ضمن انتقاد از عملکرد قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) سپاه استان و پیشرفت ضعیف اجرای پروژه های آبرسانی به روستاهای محروم استان اردبیل دستورات لازم جهت پشتیبانی قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) از مجموعه سازندگی سپاه اردبیل برای تسریع در اجرای پروژه های آبرسانی به روستاها را صادر کرد.

وی با اشاره به اینکه باگذشت جندین ماه از آغاز اجرایی این پروژه و داشتن درصد بسیارکم پیشرفت فیزیکی نگران کننده است، افزود: در صورت ادامه این روند، چندسال دیگر باید شاهد تکمیل و بهره برداری و در واقع بهره مندی مردم باشیم.

وی ادامه داد : انتظارداریم قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) و مجموعه سازندگی سپاه استان اردبیل با تمام توان و درمورد مقررنسبت به تکمیل پروژه های آبرسانی به روستاهای محروم درقالب طرح های محرومیت زدایی استان اقدامات لازم را انجام دهد.