با اعتبار بیش از 120 میلیارد ریال؛

۲۴ روستای شهرستان سقز آبرسانی میشوند

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان گفت: در حال حاضر آبرسانی به 24 روستای شهرستان سقز با اعتبار 12 میلیارد و 600 میلیون تومان و از دو محل منابع جاری و اعتبارات استانی در حال اجرا می باشد.

آبرسانی به ۲۴ روستای شهرستان سقز

به گزارش پایگاه خبری برقآب، به نقل از روابط عمومی شرکت آب وفاضلاب استان کردستان؛ محمد فرهاد با بیان این مطلب گفت: این پروژه آبرسانی به ۲۴ روستای شهرستان سقز شامل اجرای لوله گذاری به متراژ ۲۵ هزار و ۱۸۰ متر، اصلاح و توسعه شبکه های آب و خطوط انتقال، احداث مخزن و بازسازی چندین دهنه چشمه است.

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان افزود: آبرسانی به روستاهای بسطام، تموغه، ماهیدر سفلی، سیاهدر علیا، خورده لوکی و بوکتان از محل اعتبارات استانی با اعتبار ۹ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان در حال اجرا است.

 فرهاد تصریح کرد: تأمین آب و یا افزایش توان آبرسانی روستاهای تمربیگ، خوشه دره، باشبلاغ، اسلام آباد، گوره قلعه، قلعه کهنه، چاغرلو، قشلاق رضا، کهریزه حومه، قره، جنیان، مرخز، بسطام، مولان آباد، ایلو، شمسه و حاجی عبدل از محل منابع جاری با اعتبار ۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان در حال اجرا است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیش از ۱۲۸ هزار فقره اشتراک در شهرستان سقز وجود دارد که از این تعداد ۵۷ هزار و ۶۴ فقره در بخش شهری و ۷۱ هزار و ۲۳۸ فقره اشتراک در بخش روستایی است.