نماینده مجری طرح جهاد آبرسانی استان خبر داد؛

آبرسانی به ۶ شهر استان در قالب طرح جهاد آبرسانی در دست اجراست

نماینده مجری طرح جهاد آبرسانی شرکت آب منطقه ای اردبیل گفت: آبرسانی به 6 شهر در سطح استان اردبیل در قالب طرح جهاد آبرسانی در دست اجراست.

مهندس حسن کروبیان افزود: در قالب طرح جهاد آبرسانی هم اکنون طرح های آبرسانی به شهرهای اردبیل، خلخال، نمین، عنبران، مشگین شهر و تازه کند در دست اجراست.

وی با اشاره به اینکه در شمال استان تصفیه خانه تازه کند با ظرفیت ۱۱۰ لیتر در ثانیه در حال اجرا می باشد تصریح کرد: در جنوب استان آبرسانی خلخال در قالب سه پروژه خط انتقال آب از سد بفراجرد به تصفیه خانه خلخال، خط انتقال به زون سه خلخال از مخازن توسعه و اجرای عملیات تصفیه خانه خلخال به ظرفیت ۲۸۵ لیتر در ثانیه اجرا می شود.

مهندس کروبیان اظهار داشت: طرح آبرسانی اردبیل نیز در قالب سه پروژه تکمیل زون اردبیل، ارتقای کیفی تصفیه خانه اردبیل و تکمیل آبگیر سد اردبیل، ژئوفیزیک چاه و چاههای داخل شهر اردبیل در حال اجراست.

نماینده مجری طرح جهاد آبرسانی استان با اشاره به آخرین وضعیت طرح آبرسانی نمین وعنبران نیز گفت: این طرح با هدف تامین اب شرب و بهداشت  نمین و عنبران با ظرفیت ۱۶۷ لیتر درثانیه برای جمعیت ۳۳ هزار نفر با پیشرفت فیزیکی ۶۷ درصد در حال اجرا می باشد.

وی در پایان عنوان کرد:آبرسانی مشگین شهر نیز در قالب سه پروژه  انتقال آب از سد احمد بیگلو به تصفیه خانه مشگین شهر، اصلاح آبگیر خیاوچای و اجرای بای پس در محل رانش در دست اجراست.