آبرسانی به ۳۷۲ روستای فارس در قالب پروژه های محرومیت زدایی

در جلسه ای که با حضور استاندار فارس و معاون عمرانی استاندار، ناظر ملی پروژه های آبرسانی و نماینده مرکز جهاد آبرسانی وزارت نیرو و همچنین مدیرعامل و مدیران آبفا استان فارس برگزار گردید وضعیت پیشرفت پروژه های محرومیت زدایی در قالب آبرسانی به روستاهای استان بررسی گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت آبفا استان فارس در جلسه ای با حضور محمد هادی ایمانیه استاندار فارس، ناظر ملی پروژه های آبرسانی و نماینده مرکز جهاد آبرسانی وزارت نیرو، علی جان صادق پور مدیرعامل و مدیران آبفا استان فارس در محل استانداری استان فارس برگزار گردید، روند اجرای پروژه های آبرسانی به روستاهای محروم استان در قالب طرح‌های محرومیت زدایی، بررسی و موانع موجود در اجرای این پروژه ها رفع گردید. بنابر این گزارش دکتر علی جان صادق پور مدیر عامل شرکت آبفا استان فارس در همین ارتباط گفت: در حال حاضر ۴۵ پروژه آبرسانی محرومیت زدایی برای تامین آب شرب ۳۷۲روستا در ۲۰ شهرستان استان فارس در حال اجرا است.

مدیرعامل شرکت آبفا فارس اظهار امیدواری کرد که این پروژه های آبرسانی تا پایان سال جاری به اتمام برسد و ۳۷۲ روستای استان از مزایای آن برخودار شوند.
مدیر عامل شرکت آبفا استان فارس، با تشکر از پیگیری های استاندار فارس و قرارگاه جهاد آبرسانی وزارت نیرو، این اقدام را در راستای تسریع اجرای پروژه های آبرسانی به روستاهای محروم استان فارس بسیار موثر و کارساز عنوان کرد و آن را با روح انقلاب اسلامی که همان نهضت خدمت رسانی بی منت به مردم می باشد، هم راستا دانست. وی با اشاره به اینکه بحمدالله اقدامات خوبی در استان فارس در حال انجام است، شرکت آبفا استان فارس را در پیگیری و اجرای این فعالیت ها مصمم دانست و ابراز امیدواری کرد تا با توسعه ی این خدمات در بحث محرومیت زدایی از روستاهای استان، به نقاط مطلوبی برسیم.