آبرسانی به ۲۰۰ خانوار در روستاهای بهبهان

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، محمدرضا نامیر با بیان خبر فوق گفت: به منظور افزایش کمی و کیفی آبرسانی و جلوگیری از هدر رفت آب، ۱۰۰۰ متر از لوله های فلزی فرسوده روستاهای شمالی بخش زیدون برچیده و لوله های پلی اتیلن با قطر ۱۱۰ میلی متر جایگزین شد. وی در […]

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، محمدرضا نامیر با بیان خبر فوق گفت: به منظور افزایش کمی و کیفی آبرسانی و جلوگیری از هدر رفت آب، ۱۰۰۰ متر از لوله های فلزی فرسوده روستاهای شمالی بخش زیدون برچیده و لوله های پلی اتیلن با قطر ۱۱۰ میلی متر جایگزین شد.

وی در ادامه اظهار کرد: با این عملیات اصلاح خط انتقال بیش از ۲۰۰ خانوار روستاهای چم، دهنو، برج یوسفی و سعادت آباد زیدون از نعمت آب شرب پایدار و با کیفیت مطلوب برخوردار شدند.

نامیر آبرسانی با کیفیت قابل قبول و پایدار حتی در دوردست ترین روستاها را رسالت ذاتی و وظیفه امور آبفا دانست و خاطر نشان کرد:
انشاالله همچون سال گذشته در نظر داریم با اتخاذ تدابیر لازم، اقدام جهادی و همراهی مسئولین محترم شهرستان و استان خطوط انتقال و شبکه آبرسانی فرسوده در روستاها را تعویض و اصلاح کنیم.