مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان خبر داد:

آبرسانی به روستای چمّه در صعب العبورترین نقاط شهرستان سلطانیه

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: در راستای توسعه خدمات بخش روستایی، اجرای خط انتقال به روستای چمّه در صعب العبورترین نقاط شهرستان سلطانیه اجرایی می شود.

 

«علیرضا جزء قاسمی» اظهار کرد: خط انتقال این طرح در مناطق کوهستانی و شمالی شهرستان سلطانیه با همت شرکت آبفا استان زنجان و مشارکت اهالی روستای چمّه به طول ۲ کیلومتر احداث شده است.

وی میزان اعتبار اختصاص یافته برای اجرای این طرح را بالغ بر ۲ میلیارد ریال عنوان کرده و افزود: اعتبار مورد نیاز برای احداث یک باب مخزن ذخیره آب ۵۰ متر مکعبی نیز به مبلغ ۵/۱ میلیارد ریال تامین شده و بزودی اجرایی می شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان بیان داشت: عملیات آبرسانی به روستای نادر آباد در شهرستان سلطانیه نیز شامل حفر و تجهیز یک حلقه چاه،احداث قنات به طول ۲۰ متر، احداث خط انتقال به طول ۷۰۰ متر، احداث یک باب مخزن ذخیره آب به حجم ۳۵ متر مکعب انجام شده و با تامین برق وارد مدار بهره برداری می شود.

وی اعتبار اختصاص یافته برای اجرای طرح آبرسانی به روستای نادرآباد را بالغ بر ۴۱ میلیارد ریال اعلام کرده و گفت: احداث قنات این روستا به مبلغ یک میلیارد و پانصد میلیون ریال نیز توسط یکی از خیّرین آبرسان استان انجام شده است.

جزءقاسمی طرح آبرسانی به روستای شکور آباد را دیگر طرح آبرسانی در شهرستان سلطانیه عنوان کرده و گفت: احداث خط انتقال آب به این روستا به طول ۴ کیلومتر و با مشارکت اهالی در دست اجرا می باشد.

وی با بیان اینکه حفر یک حلقه چاه تامین آب در روستای شکور آباد نیز به اتمام رسیده گفت: بزودی کار تجهیز این چاه نیز آغاز می شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان به رفع مشکل فنی کمبود آب در روستای گوزلدره، مرکز بخش باغ حلّی نیز اشاره کرده و گفت: با رفع این مشکل فنی، روستای گوزلدره دیگر مشکل کمبود آب نداشته و در تابستان نیز شاهد کمبود آب در این روستا نخواهیم بود.

این مسئول به نصب و تعویض دو دستگاه کلر زن در روستاهای بوئین و گوزلدره نیز اشاره کرده و گفت: کیفیت آب خط قرمز شرکت آب و فاضلاب است و در این جهت رصد کیفیت آب و ایجاد زیرساخت های تامین آن در دستور کار جدی این شرکت قرار دارد.