در شرکت آب منطقه ای زنجان بمناسبت هفته عفاف و حجاب :

برگزیدگان مسابقه نقاشی با موضوع مصرف بهینه آب

بمناسبت هفته عفاف و حجاب، آئین تجلیل از برگزیدگان این دوره از مسابقه نقاشی که به همت روابط عمومی و شورای فرهنگی شرکت آب منطقه ای زنجان در میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار شده بود ، تشکیل گردید.

بمناسبت هفته عفاف و حجاب، آئین تجلیل از برگزیدگان این دوره از مسابقه نقاشی که به همت روابط عمومی و شورای فرهنگی شرکت آب منطقه ای زنجان در میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار شده بود ، تشکیل گردید.

به گزارش برقآب، به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای زنجان، دراین مراسم ابتدا لیلا امیدوار مدیردفتر روابط عمومی، مشاور اموربانوان و دبیر عفاف و حجاب شرکت آب منطقه ای زنجان با ارائه گزارشی از نحوه برگزاری و تعداد شرکت کنندگان در این مسابقه گفت: بمناسبت میلاد با سعادت حضرت معصومه(س) روز دختر و دهه ی مبارک کرامت با محوریت ترویج فرهنگی مصرف بهینه آب و تغییر الگوی مصرف برای گروه تحصیلی ابتدایی، راهنمایی و متوسط ویژه دختران همکار به همت روابط عمومی و شورای فرهنگی شرکت آب منطقه ای زنجان برگزار شد و متعاقبا در هفته عفاف و حجاب پس از بررسی توسط هیئت داوران نفرات برتر آن معرفی و تجلیل شدند.

اکبر باقری، مدیرعامل شرکت آب منطقه ای زنجان در این مراسم به طرحهای ارائه شده توسط دختران همکار اشاره کرد و اظهارداشت: نقاشی های ارسال شده که در نمایشگاه جانبی به دید همکاران گذاشته شده است از محتوا و تاثیرگذاری بالایی برخوردار بوده و می توان گفت در سطوح عالی می باشد.

وی افزود: موضوع مصرف بهینه آب امروز در جامعه به عنوان چالش بزرگی است که باید از طریق روابط عمومی و شورای فرهنگی این شرکت با برگزاری مسابقات و دوره های ویژه برای همکاران و فرزندان همکار این موضوع به نتیجه مطلوب و به محتواها و راهکارهای موثری برسیم.

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای زنجان دانش آموزان و دانشجویان را بعنوان مطالبه گران و بانیان نسلهای آینده خواند و تاکید کرد: باید دیدگاهها را نسبت به نوع مصرف تغییر دهیم تا در آینده منابع آب مطمئن و پایداری داشته باشیم.

شایان ذکر است، در این مراسم که معاون منابع انسانی، مالی و پشتیبانی، معاون حفاظت و بهره برداری، معاون برنامه ریزی و سرپرست معاونت طرح و توسعه و همچنین مدیردفترحراست شرکت آب منطقه ای نیز حضور داشتند ، از برگزیدگان این دوره از مسابقه نقاشی در مقاطع ابتدایی،راهنمایی و دبیرستان با اهداء جوائزی تجلیل بعمل آمد.