️ قدردانی مدیرعامل شرکت مهندسی آبفای کشور از روابط عمومی آبفای تهران
قدردانی مدیرعامل شرکت مهندسی آبفای کشور از فعالیتهای روابط عمومی آبفای تهران
به گزارش برقاب مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از مجموعه فعالیتهای روابط عمومی آبفای استان تهران در یک سال اخیر قدردانی و ابراز رضایت کرد.
هاشم امینی در جریان بازدید سهساعته از دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان تهران که با همراهی محسن اردکانی مدیرعامل این شرکت صورت گرفت، ضمن بازدید از بخشهای مختلف، کارهای انجامشده و در دست انجام روابط عمومی آبفای استان تهران در حوزههای رسانهای، آموزش همگانی، مستندسازی و افکارسنجی را اساسی و زیربنایی خواند و گفت: از آمال و آرزوهای من بود که چنین فضایی در حوزه صنعت آب و فاضلاب ایجاد شود.
وی با بیان اینکه حوزه روابط عمومی، یک حوزه بین بخشی است که باید گردش اطلاعات در آن به صورت دوسویه با سایر حوزهها در جریان باشد، افزود: روابط عمومی باید با جمعآوری اطلاعات سایر حوزهها در بخشهای فنی و بهرهبرداری و حوادث، این اطلاعات را مستندسازی و مستندنگاری کند تا از تجربههای بهدست آمده در رویدادهای مشابه استفاده شود.
وی انتشار نشریه همکار توسط دفتر روابط عمومی را یک اقدام ارزشمند خواند و با اشاره به پیگیری شخصی مطالب این ماهنامه، بر تقویت غنای آن از طریق نظام مشارکتی کارکنان و توجه به خانواده های آنان ازجمله جذب فرزندان نخبه همکاران، ارائه مقالههای علمی همکاران در نشریه که موجب بهبود عملکرد و فرآیندهای سازمانی میشود و پرهیز از پرداختن صرف به اخبار در این نشریه تاکید کرد و گفت: میتوان با انتشار مطالب سرگرمکننده و برگزاری مسابقههایی در نشریه، کارکنان و خانواده آنان را به مطالعه بیشتر آن ترغیب و تهییج کرد.
امینی همچنین انتشار کتاب یکساله عملکرد روابط عمومی و فعالیتهای فرهنگی و آموزش همگانی در حوزه مدیریت مصرف آب را ستود و در جریان این بازدید، ساعتی را مقابل دوربین مستند تاریخچه آب و فاضلاب تهران به تشریح تجربههای حرفهای و مدیریتی خود در ۲۷ سال فعالیت در صنعت آب و فاضلاب پرداخت، در پایان با بیان اینکه بازدید از دفتر روابط عمومی و آشنایی نزدیک با فعالیتها و امکانات این دفتر حس و حال خوبی ایجاد کرد، بر لزوم افزایش تعامل بین روابط عمومی شرکت مهندسی آبفای کشور و آبفای استان تهران تاکید کرد و گفت: اقدامهای انجام شده در استان تهران در حوزه روابط عمومی، میتواند الگوی خوبی برای سایر استانها و گسترش آن در سراسر کشور باشد.
بهنام بخشی مدیر دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی نیز در جریان این بازدید با ارائه گزارش و بیان اینکه مجموعه فعالیتهای انجام شده با تکیه بر ظرفیتها و توانمندیهای داخلی نیروهای انسانی فعال وشناسایی و جذب نیروهای جدید نخبه و با انگیزه، در حوزه روابط عمومی شرکت اجرا شده است، گفت: حمایتها و هدایتهای مدیرعامل و معاونان شرکت همراه با تلاش جهادگونه و متعهدانه همکاران روابط عمومی موجب شده است بسیاری از طرحها و اقدامهای روابط عمومی آبفای استان تهران نظیر پویشهای “آب بهتر است یا ثروت” و “تهران، شهر حساس به آب” و پویش ملی بانوی آب به الگویی برای سایر شرکتهای استانی تبدیل شود.
ارسال دیدگاه