رویکردهای جدیددر شرکت توزیع نیروی برق آغاز می شود

به کار گیری رویکردهای جدیددر شرکت توزیع نیروی برق آغاز می شود نظارت عالیه شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی آغاز شد

به گزارش برقاب :معاون دفتر مهندسی و راهبری شبکه شرکت توانیر به کار گیری رویکردهای جدیددر شرکت توزیع نیروی برق آغاز می شود
نظارت عالیه شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی آغاز شد*

✅با حضور تیم نظارت عالی شرکت توانیر به سرپرستی آقای دکتر قلی زاده و ارزیابان محترم از شرکتهای توزیع استان مازندران، استان یزد ، استان تهران و استان گلستان اقدامات  رویکردهای جدید شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان شمالی در حوزه های بهره برداری و مهندسی مورد ارزیابی قرار گرفت.

✅به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی، در این نشست نماینده شرکت توانیر و سرپرست تیم ارزیابی با بیان اینکه انتظار میرود مجموعه مهندسی نقش تحلیل گری و پررنگی در راهبری حوزه فنی شرکت ها داشته باشد، خاطر نشان کرد: مدیران ارشد شرکت های توزیع علاوه بر توانمند سازی نیروهای جوان در خصوص ساماندهی برای توسعه و ارتقای ساختار شرکت ها اهتمام ورزند.

✅دکتر “مهیار قلی زاده” افزود: با توجه به اهمیت واحد های مهندسی و بهره برداری ضرورت دارد شرکت های توزیع نیروی برق در حوزه های مختلف به ویژه در این دو حوزه با ارائه رویکردهای جدید در ساختار خود، گام های اساسی برای ارتقاء سطح مهندسی شبکه با قابلیت اطمینان بالا و ایمن بردارند.

✅وی با بیان اینکه نظارت و ارزیابی موجب ممیزی و انطباق دستورالعمل ها با اجرای فعالیت ها می شود، ادامه داد: پس از انجام ارزیابی و بررسی موارد ، نتایج به شرکت توزیع مربوطه منعکس خواهد شد.

✅معاون دفتر مهندسی و راهبری شبکه شرکت توانیر در پایان با تقدیر از مجموعه اقدامات شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی، اظهار کرد: هدف از ارزیابی شرکت ها، احصاء و شناسایی نقاط قابل بهبود است که با شناسایی آن ها خدمات ارزنده تری برای شهروندان فراهم شود.

✅مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی نیز در این نشست ضمن تقدیر از حضور تیم ارزیاب شرکت توانیر در شرکت گفت: با توجه به این که ارزیابی شرکت های توزیع می توانند کمک شایانی به محور توسعه در بعد فنی شرکت ها کنند، فرضت بسیار مغتنمی است که از تجربیات تیم ارزیاب برای رفع موانع و چالش ها استفاده شود.

✅مهندس “حسن چاهی” ادامه داد: خوشبختانه این شرکت در چند سال اخیر اقدامات بسیار شاخصی در بخش های مختلف از جمله مهندسی و بهره برداری داشته است و با جذب اعتبارات مختلف زیرساخت های شبکه برق استان را تقویت و گسترش داده است.

✅مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی خواستار انتقال تجربیات تیم ارزیاب به کارشناسان این شرکت شد و خاطر نشان کرد: اصلاح نقاط قابل بهبود، استفاده از رویکردهای جدید، به کارگیری دانش و تجریبات سایر شرکت ها و هم چنین شرکت های دانش بنیان از برنامه هایی که این شرکت در دستور کار خود قرار دارد.