به مناسبت ۲۷ اردیبهشت‌ماه و روز روابط عمومی:

یادداشت مدیر روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای یزد

پیام و یادداشت مدیر روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای یزد به مناسبت ۲۷ اردیبهشت ماه مصادف با روز ارتباطات و روابط عمومی منتشر شد.

یادداشت مدیر روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای یزد

به گزارش‌ پایگاه خبری برقآب، به نقل از روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای یزد؛ متن پیام و یادداشت مجید دهقان مدیر روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای یزد به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی به شرح زیر است:
بی‌شک روابط عمومی آگاهی‌بخش و سایه‌سار سازمان‌ است؛ می‌توان در روابط عمومی به ویژه صنعت برق با حرکت به سمت نوآوری گام برداشت تا با جریان‌سازی موثر، جهاد تبیین محقق شود.
روابط عمومی‌ در جهت اعتلای نام سازمان قدم بر می‌دارد و نهادی همگرا با سیاست‌های سازمان برای جلب اعتماد، مشارکت عمومی و ایجاد تفاهم با گروه‌های هدف است. در عصر حاضر نمی‌توان تصور کرد سازمانی با مخاطبان خود ارتباط برقرار کند اما از مکانیزم، ابزارها و دانش روابط عمومی بی‌بهره باشد.
لازم به ذکر است؛ موفقیت روابط عمومی در هر سازمانی به اهمیت نگاه مدیران سازمان به رسالت روابط عمومی‌ها وابسته است.
اینجانب فرصت را مغتنم شمرده و از همراهی و همکاری اصحاب رسانه به‌عنوان یار همیشگی روابط عمومی‌ها به‌ویژه در ایام پیک‌بار مصرف و همچنین از حمایت مدیران و کارکنان شرکت برق منطقه‌ای یزد از دفتر روابط عمومی نهایت تشکر و قدردانی را نموده و روز روابط عمومی و ارتباطات را به همه تلاشگران این عرصه تبریک می‌گویم.