کوشش دبیرخانه گزینش وزارت نیرو برای تعالی صنعت آب و برق

سرپرست دبیرخانه هیات مرکزی گزینش وزارت نیرو با بیان اینکه این دبیرخانه تلاش می‌کند تا با پیشبرد دقیق امور سهم موثری در تعالی صنعت آب و برق کشور داشته باشد، افزود: در دولت سیزدهم شمار تعیین تکلیف پرونده‌های گزینش کارکنان نسبت به دوره گذشته افزایش چشمگیری داشته است.
به گزارش برقاب: سعید مرادی درارتباط با کوشش دبیرخانه گزینش وزارت نیرو برای تعالی صنعت آب و برق/افزایش چشمگیر تعیین تکلیف پرونده‌های گزینش در دولت سیزدهم  در همایش سراسری گزینشگران صنعت آب و برق کشور که امروز دوشنبه و به میزبانی وزارت نیرو برگزار شد، گفت: هسته دبیرخانه گزینش وزارت نیرو با توجه به فرامین امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره تلاش کرده است تا با بهره‌گیری از توان و تخصص نیرو‌های متخصص، ارزشی و انقلابی و با درک صحیح از ماموریت‌های خطیر محول شده به این هسته، سهم موثری در تعالی صنعت آب و برق کشور داشته باشد.
وی با اشاره به اینکه هیات مرکزی گزینش وزارت نیرو از ۵ هسته گزینش که همگی در تهران مستقر هستند، تشکیل شده است، ادامه داد: این هسته‌های گزینش شامل شرکت مادر تخصصی آب و فاضلاب کشور، شرکت مادر تخصصی توانیر و شرکت‌های تابعه، شرکت مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران، شرکت مادر تخصصی برق حرارتی و شرکت‌های تابعه و حوزه ستادی با هزاران نیروی فعال هستند.
مرادی در خصوص وظایف اصلی دبیرخانه هیات مرکزی گزینش وزارت نیرو اظهار داشت: این دبیرخانه علاوه بر انجام امور اداری و دبیرخانه‌ای، وظایفی مانند نظارت بر عملکرد هسته‌های گزینش، برنامه‌ریزی برای انجام دوره‌های آموزشی مورد نیاز، آماده سازی پرونده‌های گزینش جهت صدور رای تجدیدنظر دوم و رسیدگی به پرونده‌های دیوان عدالت اداری را انجام می‌دهد.
سرپرست دبیرخانه گزینش در بخش دیگر سخنان خود افزود: وزارت نیرو در دولت سیزدهم تاکید ویژه‌ای برپیگیری امور گزینش و تعیین تکلیف پرونده‌ها داشته است.
مرادی همچنین در ارتباط با تبدیل وضعیت ایثارگران در دولت سیزدهم گفت: در وزارت نیرو طی دو سال گذشته ۲۲هزارو ۳۸۰ نفر از ایثارگران شاغل در صنعت آب و برق کشور تبدیل وضعیت شده‌اند.