آبفای یزد رتبه برتر روابط عمومی کشور

بر اساس ارزیابی وزارت نیرو مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان یزد رتبه برتر شرکت‌های آب و فاضلاب سراسر کشور را در اجرای فعالیت‌های بخش تولیدات کسب کرد.

کسب رتبه برتر کشور روابط عمومی شرکت آبفای یزد
به گزارش پایگاه خبری برقآب، به نقل از شرکت ابفا استان یزد؛ ضیا زینی مدیر روابط عمومی شرکت آبفای استان یزد با اعلام این خبر گفت: در نشست مشترک مدیران روابط عمومی بخش آب و آبفای کشور که همزمان با هفته‌ گرامی‌داشت روابط عمومی با حضور محمد جوانبخت معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا برگزار شد، روابط عمومی شرکت آبفای استان یزد به لحاظ انجام فعالیت‌های موثر و برجسته در بخش تولیدات و اطلاع رسانی به عنوان روابط عمومی برتر در بین شرکت‌های آب و فاضلاب معرفی و لوح تقدیر دریافت کرد.

در بخشی از این پیام آمده است؛
عرصه پویا و فعال صنعت مردمی و پرافتخار آب و فاضلاب کشور همواره وامدار تلاش متعهدانه و اثرگذار کسانی است که می‌کوشند با چراغ دانایی و خردورزی دست در دست مردم مردمان این دیار و در مسیر حفاظت و صیانت از دستاوردهای این صنعت آینده‌ای روشن را رقم بزنند. نیل به این هدف، نیازمند تعامل گسترده با شهروندان و افزایش دانش و رشد مسئولیت اجتماعی در قبال مسئله آب است که با اجرای فعالیت‌های آگاهی رسانی و آموزشی- فرهنگی محقق می شود.