کسب رتبه برتر روابط عمومی شرکت سهامی آب منطقه ای یزد

مدیر روابط عمومی شرکت سهامی آب منطقه ای یزد از کسب رتبه برتر این شرکت در بخش اطلاع رسانی، آموزش و فرهنگ سازی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری برقآب، به نقل از روابط عمومی شرکت سهامی آب منطقه ای یزد، تقوی کولیوند مدیر روابط عمومی این شرکت گفت: براساس ارزیابی های به عمل آمده توسط شرکت مدیریت منابع آب ایران، شرکت آب منطقه ای یزد در اجرای فعالیت های اطلاع رسانی، آموزش و فرهنگ سازی در میان شرکت های آب منطقه ای سراسر کشور حائز رتبه برتر شد.

وی افزود: در نشست سراسری مدیران روابط عمومی آب و آبفای کشور که به مناسبت روز روابط عمومی در شرکت مدیریت منابع آب ایران برگزار شد، طی لوحی با امضای محمد جوانبخت مدیر عامل این شرکت ، از روابط عمومی آب منطقه ای یزد تقدیر شد. در بخشی از این لوح آمده است:

براساس ارزیابی به عمل آمده، شرکت آب منطقه ای یزد در اجرای فعالیت های اطلاع رسانی، آموزش و فرهنگ سازی در میان شرکت های آب منطقه ای سراسر کشور حائز رتبه برتر شده است. به پاس تلاش های ارزشمند سرکارعالی و مجموعه روابط عمومی آن شرکت، این لوح تقدیر به شما اهدا می شود. سلامت و توفیق روزافزون شما را در عمل به منویات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی)، خدمت به نظام جمهوری اسلامی و مردم شریف ایران در ذیل توجهات حضرت ولیعصر (عج) از خداوند متعال خواستارم