پیام تبریک مدیرعامل شرکت آبفای استان سمنان به مناسبت روز روابط عمومی

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان سمنان ضمن تبريک اين روز، انعکاس موفق عملکرد يک سازمان را از وظايف روابط عمومي ها دانست.

 

به گزارش پایگاه خبری برقآب، به نقل از روابط عمومی آبفای استان سمنان؛ وی افزود، از اهمیت این حوزه همین بس که رهبر معظم انقلاب اطلاع رسانی را یک کار هنرمندانه قلمداد و همواره بر گردش صحیح و شفاف اطلاعات تاکید نموده اند و در عرصه جهاد تبیین و آگاهی اذهان عمومی از پیشرفتهای انقلاب، روابط عمومی ها را سر حلقه ی این حوزه و تامین کننده منابع اولیه ی جبهه تبیین دانسته اند.
همچنین بیان داشتند، امروز در عصری زندگی می کنیم که ارتباطات در تمامی عرصه ها حائز اهمیت است و پیشرفت فن آوری باعث کوچک شدن جهان و نزدیکی انسان ها به یکدیگر گردیده از این رو نمی توان نقش حیاتی روابط عمومی به عنوان ابزاری مدیریتی و مشورتی در سازمان ها را نادیده گرفت .
وی با بیان اینکه روابط عمومی در دنیای امروز نه یک فعالیت ویترینی که آینه تمام نمای هر سازمان است، خاطرنشان کرد: موفقیت مدیران سازمانی در ارتباط مستقیم با  حوزه و مدیر روابط عمومی می باشد.

کشاورزیان با اذعان به اینکه جهاد تبیین و مطالبه گری دو وظیفه اصلی روابط عمومی ها است، عنوان کرد: تبیین فعالیت های شرکت به عنوان نماینده دولت و اطلاع رسانی به عموم مردم و همچنین به عنوان پل ارتباطی مردم با مسئولین با مطالبه‌گری نیازهای مشترکین از شرکت،  وظایفی است که مدیران و کارشناسان روابط عمومی باید در دستور کار خود داشته باشند.
وی ضمن خطاب قرار دادن کارشناسان مسئول در روابط عمومی های شهرستانها تاکید کرد: انعکاس لحظه به لحظه خدمات ارائه شده در شهرستانها از جمله وظایف مسئولین روابط عمومی ها است که باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.
وی همچنین تصریح کرد: مدیران روابط عمومی باید پل ارتباطی میان مدیران و کارکنان یک مجموعه نیز باشند.
مدیرعامل در پایان عنوان داشت، این روز فرخنده را به فعالان این عرصه که با قلب های بزرگ واراده های پولادین، در جایگاه مقدس روابط عمومی مشغول به کار هستند و به ویژه به همکارانم در حوزه ارتباطات و روابط عمومی تبریک و تهنیت عرض می نمایم و امیدوارم در پرتوی مهر خداوند متعال همواره موفق و پیروز باشند.