مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز:

نزدیک به ۷ هزار پروژه حاصل ۳۴ ماه خدمت بی منت

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تبریز، اکبر فرج نیا در سلسه نشست های رسانه ای رسم خدمت با اشاره به مساحت ۴ هزار و ۷۷۰ کیلومترمربعی مناطق تحت پوشش برق تبریز اظهار کرد: این شرکت افتخار خدمات رسانی به یک میلیون و ۱۱۶ هزار و ۳۱۸ مشترک خانگی،صنعتی،کشاورزی و عمومی در ۳ شهرستان تبریز، آذرشهر و اسکو را دارد.

نزدیک به ۷ هزار پروژه حاصل ۳۴ ماه خدمت بی منت

به گزارش برقاب،  روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تبریز، اکبر فرج نیا در سلسه نشست های رسانه ای رسم خدمت با اشاره به مساحت ۴ هزار و ۷۷۰ کیلومترمربعی مناطق تحت پوشش برق تبریز اظهار کرد: این شرکت افتخار خدمات رسانی به یک میلیون و ۱۱۶ هزار و ۳۱۸ مشترک خانگی،صنعتی،کشاورزی و عمومی در ۳ شهرستان تبریز، آذرشهر و اسکو را دارد.
وی با بیان اینکه در دولت سیزدهم با تلاش همکاران اقدامات خوبی انجام شده است افزود: طی دولت سیزدهم ۵۸۴ واحد صنعتی و ۲۳۴ مشترک کشاورزی به شبکه برق تبریز پیوستند.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز خاطرنشان کرد: طی دوران دولت سیزدهم ۶هزار و ۹۹۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۹ هزار و ۹۳۰ میلیارد ریال در شهرستان های تبریز، آذرشهر و اسکو اجرا و به بهره برداری رسیده است.وی ادامه داد: از مجموع پروژه های اجرا شده ۵ هزار و ۶۶۲ پروژه با اعتبار بیش از ۸ هزار و ۲۹۹ میلیارد ریال مربوط به شهرستان تبریز و ۶۹۹ پروژه با اعتبار ۸۱۷ میلیارد و ۳۱۴ میلیون ریال مربوط به شهرستان اسکو و ۶۲۹ پروژه با اعتیار بیش از۸۱۴ میلیارد ریال مربوط به شهرستان آذرشهر است.
فرج نیا ادامه داد: از سال ۱۳۹۸ تاکنون با تلاش همکاران شرکت و همراهی فرماندهی انتظامی استان، بیش از ۱۱ هزار دستگاه غیرمجاز استخراج رمزارز در مناطق تحت پوشش برق تبریز کشف و ضبط شده است.
وی بیان کرد: در دوران دولت سیزدهم نزدیک ۳۰ هزار و ۲۱۲ انشعاب غیرمجاز در مناطق تحت پوشش برق تبریز شناسایی و جمع آوری شده است.