مشکل تامین آب ۳ هزار و ۶۰۰ روستا برطرف شد

رییس جمهور با بیان اینکه در آینده نزدیک به صادر کننده برق در منطقه تبدیل می‌شویم، بیان کرد: برای رفع تنش آبی ده هزار روستا برنامه‌ریزی شده و تاکنون تنش آبی و مشکل تامین آب ۳ هزار و ۶۰۰ روستا برطرف شده است.

 به گزارش یرقاب : مشکل تامین آب ۳ هزار و ۶۰۰ روستا برطرف شد/در آینده نزدیک به صادر کننده برق در منطقه تبدیل می‌شویم .  به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، ” آیت الله رییسی در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن  در خصوص مشکل تامین آب با اشاره به موفقیت‌های صنعت آب و برق در دولت سیزدهم گفت: در این دولت در حوزه زیر ساخت اقداماتی انجام شده و به موفقیت‌های خوبی دست یافتیم.

وی ادامه داد: ناترازی در برق رفع شد و در طی این مدت کوتاه ۸ هزار مگاوات برق تولید شده است.رییس جمهور در بخش دیگری از سخنان خود به برنامه‌ریزی دولت برای صادرات برق به کشور‌های منطقه اشاره کرد و اظهار داشت: با هدف گذاری صورت گرفته در آینده نزدیک به صادر کننده برق در منطقه تبدیل خواهیم شد.

وی همچنین درباره فعالیت‌های دولت در حوزه آبرسانی به روستا‌ها گفت: در هدف گذاری دولت که برای رفع تنش آبی ده هزار روستا برنامه‌ریزی شده ، تاکنون مشکل تامین آب ۳ هزار و ۶۰۰ روستا و تنش آبی آن برطرف شده است.
رییسی اضافه کرد: شرکت‌های دانش بنیان در این دولت به مرز ده هزار شرکت رسیده است و نقش شرکت‌های دانش بنیان از ۳.۵ درصد در تولید ناخالص به ۱۰ درصد تبدیل خواهد شد. با کمک و مشارکت مردم مشکلات رفع خواهد شد و قطار پیشرفت سرعت پیدا خواهد کرد.