مسابقات ورزشی “جام فجر” ویژه کارکنان شرکت توزیع برق پایان یافت

مسابقات ورزشی "جام فجر" ویژه کارکنان شرکت توزیع

به گزارش برقاب، آیین اختتامیه مسابقات ورزشی”جام فجر” ویژه کارکنان شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی با حضور مهندس طاهر کیامهر مدیر عامل شرکت برگزار و از تیم‌های برتر این جشنواره تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر مسابقات ورزشی کارکنان شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی ویژه کارکنان شاغل و بازنشسته و فرزندان همکاران در رشته‌های ورزشی فوتسال و والیبال برگزار شد.

مسابقات این جام برای آقایان در دو رشته ورزشی فوتسال و والیبال برگزار شد که در رشته فوتسال ۱۳ تیم به رقابت پرداختند و نهایتا تیم‌های منابع انسانی، مالی و امور اجرایی برق ارومیه به ترتیب مقام‌های اول تا سوم این مسابقات را به خود اختصاص دادند.

همچنین کارکنان شرکت توزیع نیروی برق در رشته ورزشی والیبال آقایان نیز رقابت خود را در قالب ۱۰ تیم آغاز کردند که در پایان و فینال این مسابقات تیم ستاد مقام اول، تیم بازنشستگان مقام دوم و تیم تعاونی مصرف مقاوم سوم را کسب کرد.

گفتنی است این مسابقات هر ساله با هدف ایجاد صمیمیت بیشتر میان کارمندان و بالا رفتن راندمان کاری در مناسبت‌هایی چون دهه فجر، ماه مبارک رمضان و … با حضور و مشارکت کارکنان شاغل، بازنشسته و فرزندان همکاران برگزار می‌شود